ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ב'ימין החדש' מאשרים

נחשף: ינקלביץ' ניסתה להצטרף לנפתלי בנט

כשמונה חודשים אחרי, נחשף כי הח"כית החרדית ינקלביץ' לא היתה שלימה עם מקומה במפלגתו של גנץ ופזלה לעבר מפלגתם של נפתלי בנט ואיילת שקד בראשית הקמתה | למרות שב'ימין החדש' אישרו את הפרטים, ינקלביץ' מכחישה בכל תוקף

נחשף: ינקלביץ' ניסתה להצטרף לנפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

פזלה לצדדים: חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ' המוצבת כיום במקום ה-23 ברשימת 'כחול לבן', ניסתה במערכת הבחירות הקודמת לערוק למפלגת 'הימין החדש', כך נחשף הבוקר (שישי) בעיתון 'ישראל היום'.

על פי הדיווח, בסוף חודש דצמבר 2019, מיד לאחר שהכריזו השרים דאז נפתלי בנט ואיילת שקד על פרישה מ'הבית היהודי' והקמת מפלגת ה'ימין החדש', הביעה המועמדת עומר ינקלביץ' - עדיין ב'חוסן לישראל' רצון להצטרף לרשימה החדשה של בנט ושקד, זאת בו בזמן שהיא כבר משובצת במקום ריאלי ברשימתו של בני גנץ וכבר לקחה חלק בצוות האסטרטגי שלו.

מתי טוכפלד ודניאל רוט-אבנרי, חושפים עוד כי מי שהציע את עזרתו לינקלביץ' בניסיון המעבר ל'ימין החדש' של בנט ושקד, היה האסטרטג ישראל בכר. בבחירות 2019 מועד א' - עבד עם בנט רק לתקופה קצרה ובבחירות 2019 שימש כאסטרטג של בני גנץ, עזב אותו לכמה שבועות לטובת 'הימין החדש', ושוב חזר אל זרועותיו של בני גנץ לאחר האיחוד של 'חוסן לישראל' עם 'תל"ם ו'יש עתיד' שהפך לימים לרשימת 'כחול לבן'.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ששוחחו עם כתבי 'ישראל היום', הח"כית החרדית הביעה עניין רב להשתבץ ברשימת 'הימין החדש' באותן שבועות שהאסטרטג ישראל בכר עבד עם היו"ר אז נפתלי בנט, אולם בעקבות חזרתו של בכר לעבוד עם בני גנץ, היא שינתה את דעתה ונשארה ב'כחול לבן' עד עצם הזה.

גורמים ב'ימין החדש' אישרו את הפרטים ל'ישראל היום'.

מטעמה של ח"כ עומר ינקלביץ' נמסר בתגובה ל'ישראל היום' כי מדובר ב"שקר מוחלט" וכי "לא היו דברים מעולם".

בעיתון פנו ל'כחול לבן' עם הטענה כי האסטרטג שלהם ישראל בכר, שימש כמתווך בין ינקלביץ' ל'ימין החדש', אולם הם בחרו להתעלם והגיבו כדלהלן: "אנו עסוקים בהחלפת משטר נתניהו ולא בספינים וברכילות".

מפלגת כחול לבן עומר ינקלביץ' נפתלי בנט מפלגת הימין החדש ישראל בכר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד