י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר ששוחרר ממעצר

המתעלל בחרדי: "יש לו יותר שכל ממני"

ההתעללות בחרדי חסר הישע בסניף שופרסל בגוש עציון: החשוד המרכזי ששוחרר ממעצר, מתנצל בראיון ל'ערוץ 12' על המעשים וטוען כי "הוא רצה את זה. הבן אדם בא אליי ואומר לי 'בוא נצחק ביחד'"

המתעלל בחרדי: "יש לו יותר שכל ממני"
כאמל חמידאן בראיון ל'ערוץ 12' צילום: צילומסך

לאחר התיעודים המזעזעים, בהם נראה הבחור החרדי, חסר הישע - יהודה בלוי בן ה-29, כשהוא אזוק בניילון נצמד במחסני 'שופרסל' בגוש עציון ומושפל על ידי חבריו הערבים לעבודה, שהתעללו בו לעיתים תכופות, החשוד המרכזי ששוחרר ממעצר, שוחח עם כתב 'ערוץ 12' והביע חרטה על המעשים.

בראיון ששודר אמש במהדורה המרכזית של הערוץ, אמר כאמל חמידאן, "לא עשיתי את זה בכוונה, בטח שאני מצטער".

הוא סיפר בראיון, "כל הזמן הוא קורא לי שנצחק ביחד, גם קרא לכל העובדים שנצחק איתו, והוא גם הביא את הניילון הזה שאני אעטוף אותו בניילון. הוא רצה את זה. הבן אדם בא אליי ואומר לי 'בוא נצחק ביחד', הוא מביא לי ניילון שאני אעטוף אותו בניילון. זה אין לו שכל?", תהה חמידאן.

הוא הוסיף וסיפק את גרסתו, "לא בכוונה עשיתי לו את זה או הרבצתי לו, חס וחלילה", עם זאת הוא הביע חרטה על המעשים: "בטח שאני מצטער על זה, וגם עשיתי סרטון שאני מתנצל על זה. בסך הכול אנחנו אחים ביחד בעבודה והוא יודע את זה גם. הם אומרים 'אין לו שכל' ו'אין לו שכל', אבל יש לו שכל יותר ממני".

פרקליטו של כאמל חמידאן, המוגדר כחשוד המרכזי מבין השניים שנעצרו - עורך הדין מונדר אבו אחמד, אמר בתגובה למעצרו, "המשטרה לא הצליחה להציג בפני בית המשפט מסמך כלשהו שהאדם הזה הוא חסר ישע. מדובר באדם נורמטיבי, לטעמנו. מה שהיה שם זה דברים שנעשו במסגרת צחוק, במסגרת העבודה ולא מעבר".

כזכור, שני תושבי מזרח ירושלים, נעצרו בראשית השבוע לאחר שחקירת המשטרה העלתה חשד כי ההתעללות ביהודה בלוי נמשכה קרוב לשלושה חודשים מתוך רצון להתרברב בעיני חבריהם ולשם כך אף תיעדו את מעשי ההתעללות בחברם לעבודה.

התעללות בחסר ישע כאמל חמידאן יהודה בלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד