י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האלימות כלפי החרדים נמשכת

השודד דרש את הכיפה באיומי אקדח

גבר חרדי נשדד בברוקלין באיומי אקדח, תוך שהשודד לא מסתפק בחפצים ששדד ודורש גם את הכיפה שלראשו | באירוע אחר, נפצע נהג משאית חרדי, לאחר שקבוצת נערים אפרו אמריקנים השליכו לעברו סלע 

השודד דרש את הכיפה באיומי אקדח
אקדח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

חרדי מקראון הייטס נשדד באיומי אקדח אתמול (חמישי) אחר הצהריים בברוקלין. השודד לקח את כל חפצי הערך שלו, כולל הפלאפון והארנק שלו, לאחר מכן גנב לו את הכיפה מראשו.

השוד התרחש סמוך למקום עבודתו, באזור שדרת סטנלי ורחוב אשפורד באזור מזרח ניו יורק בברוקלין.

הקורבן מסר את כל חפצי הערך שלו, כולל האופניים, המפתחות, הארנק והפלאפון שלו, לפני שהשודד נעלם, הוא דרש מהקורבן למסור לו את כיפתו והשאיר אותו גלוי ראש. המשטרה הוזעקה לזירה והחקירה בעיצומה.

וזה אינו המקרה היחיד אתמול. מקרה תקיפה נוסף אירע בשכונת קראון הייטס, כאשר גבר חרדי נפגע בפניו מסלע שהושלך לעברו. כך דווח באתר COLlive.

המקרה התרחש בסביבות השעה 17:30. הגבר החסידי שעובד במשלוחים, ישב במשאית שלו שעצרה ברמזור בשדרת ברוקלין, סמוך לפרוספקט פלייס, קבוצת נערים אפרו-אמריקנים התקרבה למשאית והשליכה סלע ששבר את החלון בצד הנהג שנפגע בעינו והוא סבל מחתכים בפניו. הקורבן שלא נזקק לאשפוז בבית החולים, הגיש תלונה במשטרת ניו יורק.

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', חמיו של הזמר החסידי בני פרידמן מקראון הייטס, נפצע באורח קשה, כשגבר שחור השליך לעברו סלע בפארק בברוקלין ביום רביעי האחרון.

שוד מזוין תקיפות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד