כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בלב בני ברק • צפו

כך שיכנע הח״כ את החרדים להצביע מחל

בלב בני ברק: ח"כ ד"ר שלמה קרעי, האיש שמופקד על המטה החרדי בליכוד, הגיע אמש לבני ברק וניסה לשכנע צעירים חרדים להצביע לליכוד בכנסת הבאה • "נתניהו טוב לחרדים" • צפו בתיעוד

כך שיכנע הח״כ את החרדים להצביע מחל
ח"כ ד"ר שלמה קרעי צילום: מתוך הסרטון

בלב בני ברק, הגיע אמש (חמישי) חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי, מי שמונה על ידי יו״ר הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו״ר המטה החרדי, כשהוא מנסה לשכנע צעירים חרדים להצביע ולתמוך בליכוד לכנסת הבאה. קרעי מציין כי צריך להגדיל את הגוש כדי למנוע מליברמן לקיים את הבטחתו להקים ממשלת אחדות.

בדבריו אמר קרעי כי ״ליברמן, שמספר סיפורים שהוא יגרום לממשלת אחדות, הוא בכלל לא רלוונטי. הרי אם חס וחלילה תרחיש כזה יקרה - הליכוד וכחול לבן ירצו להקים קואליציה. מי צריך אותו (את ליברמן א.ק.) בכלל. ליברמן יכול לשבת בירכתי האופוזיציה ולחכות בשקט עד שהוא יימחק, אם בכלל. אני מאחל לו שלא ייכנס בכלל ויצא החוצה עם דגל כזה של שנאה״

קרעי התייחס גם לקמפיין של ליברמן: ״ליברמן פרסם מודעה תחת הכותרת ״נתניהו טוב לחרדים״. אז כן, ביבי טוב לחילוני, ביבי טוב לחרדים, הוא טוב לציונות הדתית, גם לערבים - הוא טוב לכולם, המדינה הזאת משגשגת ופורחת. ליברמן לא עשה שום דבר טוב לישראל כבר 20 שנה״.

הנציג הליכודניק פנה לצעירים החרדים ואמר להם: ״כדי שתקום קואליצית ימין, כדי שגם ג׳, גם ש״ס וגם ימינה, שכולם ישבו בקואליציה בראשות הליכוד בראשות נתניהו - אנחנו צריכים להגדיל את הכוח של הליכוד כי אין ברירה. הפעם הזאת חייבים. ואני קורא לכם לשקול להצביע למחל כדי לשמר את כל הדברים הטובים״.

שלמה קרעי חרדים פעילי ליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד