י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כשהוא לבוש שק ואפר

הפעיל הטברייני: "נמות על חילול שבת כמו שמתו בשואה" • צפו

כשהוא לבוש שק ואפר, התייצב אמש הפעיל הטברייני עבדן דויד חי אל מול המצלמה והטיח בראש העיר ואנשיו דברים קשים • צפו בתיעוד

הפעיל הטברייני: "נמות על חילול שבת כמו שמתו בשואה" • צפו
רון קובי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

"אנחנו עוד פעם בעזרת השם, חודש אלול, לבושים שק ואפר לקראת חודש הסליחות והרחמים. ביום ראשון בלילה מתחילים סליחות בקברי רבי עקיבא והרמב"ם" פותח תושב טבריה - דויד עבדן חי את הסרטון שצילם אמש (חמישי) מקבר רבי עקיבא, כאשר הוא לבוש שק ואפר ומקונן על חילולי השבת המתרבים בעיר טבריה בתקופה האחרונה, בעידודו של ראש העיר רון קובי.

"ידוע שהקב"ה נמצא איתנו פה בחודש הרחמים והסליחות ורואה את כל מי שמחלל שבת בפרהסיא. אני מדבר על רון קובה (קובי) העמלק האגגי בן המדתא, זה שמחלל שבת בפרהסיא ואומר לאחרים לעשות זאת."

"דיר באלקום" מזהיר עבדן חי את ראש העירייה ועוזריו, "אתם שמחללים שבת בפרהסיא. עיריית טבריה וגם אתה ליאור (העוזר האישי המגודל של קובי) אתה מחלל שבת בפרהסיא והתחלת להרביץ לילדים ראיתי בסרטונים".

"ליאור דיר באלאק, שהקב"ה לא יכעס כי הוא נמצא פה" מזהיר עבדן חי, "השבת נוקמת, הצדיקים בטבריה - רבי מאיר בעל הנס, רבי שמעון ברק יוחאי רבי עקיבא - הם יבואו עם הקב"ה ויינקמו על חילול השבת בפרהסיא".

"מחה תמחה את זכר עמלק מעל פני טבריה הקדושה בעזרת השם" מסיים עבדן חי את דבריו ומוסיף, "כל מי שמחלל שבת בפרהסיא לא ינוקה מדינה של גהינום. אנחנו נמות על חילול השבת. כמו שמתו בשואה".

 

 

טבריה רבי עקיבא רון קובי שק ואפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד