כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שנה אחרי מות הילד: ההורים תובעים את החברה

משפחת אנגלנדר מויליאמסבורג שבנם יואל משה ז"ל בן ה-4 נהרג מפגיעת משאית, הגישה תביעה נגד החברה בה עובד הנהג • האב: "רוצים להשאיר הנושא בסדר היום החדשותי"

יואל משה בתיעוד האחרון. צילום: מצלמת אבטחה בווילאמסבורג
יואל משה בתיעוד האחרון. צילום: מצלמת אבטחה בווילאמסבורג

משפחת אנגלנדר, משפחה חרדית המתגוררת בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, עדיין מתקשה לעכל את פטירתו הטראגית לפני שנה של בנם יואל משה ז"ל, בן ה-4, בתאונת דרכים.

הילד יואל משה ז"ל רכב על תלת-אופן ברחוב הייווארד, סמוך לשדרת בורדווי. משאית של חברת מזון ידועה, שנהגה סיים להוריד סחורה בקרבת מקום, התנגשה בו חזיתית, גררה אותו כמה מטרים על הכביש וגרמה למותו המיידי.

חודשיים אחרי התאונה הקשה הציעו בניו-יורק חוק חדש, שנכנס לתוקפו מיידית, לפיו משאיות גדולות מחויבות להתקין מראות צדדיות בנוסף לאלו המותקנות, ומי שלא יתקין - יקנס בקנס כספי גבוה.

כעת, שנה אחרי התאונה הקשה, תובעים הוריו של יואל משה, את חברת המזון בה עובד נהג המשאית, תביעה אזרחית בבית המשפט בניו-יורק.

אביו, ר' וולף אנגלנדר, סיפר לאתר האינטרנט 'VIN', כי התביעה בבית המשפט לא תחזיר את בנו חזרה לחיים. "אבל אנחנו רוצים להשאיר את הנושא בסדר היום החדשותי כדי למנוע מקרים דומים", אמר.

לדבריו, למרות שחלפה שנה מאז האסון, הוא עדיין לא שמע התייחסות מחברת המזון שגרמה למות בנו. יצוין, כי אחד השיקולים לפנות לתביעה אזרחית נגד החברה היא העובדה כי לא הוגש כתב אישום נגד נהג המשאית.
תאונת דרכים חברת מזון אופניים ויליאמסבורג משה יואל אנגלנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד