י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חוזר בו מההכחשה

משה גפני מצהיר: "רוצה שאלי ישי יהיה שר"

לאחר שפרסם הכחשה גורפת וכינה את הידיעה ב'בחדרי חרדים' כ"שקר מיסודה", גפני מאשר בקולו כי אלי ישי דורש תפקיד שר בתמורה לתמיכת מוסדות 'כסא רחמים' ב'יהדות התורה' • ב'יהדות התורה' מסרבים להעניק לו התחייבות זו

משה גפני מצהיר: "רוצה שאלי ישי יהיה שר"
משה גפני צילום: רויטרס

לאחר שפרסם הכחשה גורפת וכינה את הידיעה ב'בחדרי חרדים' כ"שקר מיסודה", גפני מאשר בקולו כי אלי ישי דורש תפקיד שר בתמורה לתמיכת מוסדות 'כסא רחמים' ב'יהדות התורה', כאשר ב'יהדות התורה' מסרבים להעניק לו התחייבות זו.

בראיון שהעניק ל'מקור ראשון' אמר יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני כי "אלי ישי רוצה להיות שר ואני רוצה שהוא יהיה. אנחנו עדיין במו"מ, נעדכן כשנגיע להסכם", זאת לאחר שהכחיש את הידיעה הראשונית בה דווח כי בישיבת מו״מ שהתקיימה בלשכת סגן השר ליצמן קודם הגשת הרשימה, דרש ישי כי 'יהדות התורה' תדרוש עבורו תפקיד שר מנתניהו.

בראיון הוסיף חבר הכנסת גפני כי "יהדות התורה יכולה להיות בית לציונים-דתיים שמסתייגים ממפלגת ימינה", בנוסף הוא מספר כי, "ניהלתי מו"מ עם מפלגת 'נעם' אבל לא רוצה להיכנס לפרטים. אני חוזר ואומר שאנחנו מוכנים לייצג אותם בכנסת הבאה".

"אני קורא לציבור הדתי לאומי שלא להצביע למפלגות שבסופו של דבר לא יעברו את אחוז החסימה ובכך לסכן את ממשלת הימין, אלא לתמוך בנו - 'יהדות התורה' תהווה עבורם בית בקדנציה הקרובה", תוך שהוא מוסיף ורומז למצביעי 'עוצמה יהודית' שבסקרים האחרונים לא צלחו לעבור את אחוז החסימה.

כזכור, לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף כי בישיבת מו״מ בין אלי ישי לראשי 'יהדות התורה' קודם הגשת הרשימות דרש ישי מראשי 'יהדות התורה' התחייבות לתפקיד שר בתמורה לתמיכה ב'יהדות התורה' גם בבחירות לכנסת ה-22, תוך שבלשכתו מיהרו להכחיש ומסרו כי "בפגישה שהתקיימה היום בין ראשי 'יהדות התורה' ליו"ר 'יחד' אלי ישי - לא עלתה שום בקשה על תפקיד כזה או אחר. הפרסום בנושא משקר יסודו".

לאחר ההכחשה פרסם 'בחדרי חרדים' הקלטה של יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן שאמר בכינוס סגור כי, "אני וגפני ישבנו איתו (עם אלי ישי א.ק.) והוא דורש להיות שר, לא על חשבוננו, לא בטוח שאנחנו מסכימים לזה, אנחנו רוצים לשאול את ביבי אבל על חשבוננו, בוודאי שלא בא בחשבון וגם לא בא בחשבון להיות ברשימה שלנו".

משה גפני אלי ישי יהדות התורה מפלגת יחד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד