ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בהשתדלות המשב"ק והנגיד

מעון הנופש של האדמו"ר זצ"ל עבר לממשיך

מעון הנופש של האדמו"ר מסקולען זצ"ל עבר לרשות בנו האדמו"ר שליט"א • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא של המעבר בהשתדלות המשב"ק וסיועו של הנגיד הגדול מלוס אנג'לס

מעון הנופש של האדמו"ר זצ"ל עבר לממשיך
הבית של הרבי מסקולען זצ"ל ששב לבנו צילום: באדיבות המצלם

ציון דרך משמעותי היה השבוע במסיבת לחיים מיוחדת שערך האדמו"ר מסקולען בבית מדרשו של אביו האדמו"ר זצ"ל בהרי הקאנטרי לאחר שמעונו של אביו במקום עבר לרשותו בהשתדלות המשב"ק הוותיק הרה"ח ר' שמעון ישראל פריד והנגיד הרבני הרה"ח בערל וייס מלאס אנג'לס.

עשרות שנים עבד האדמו"ר זצ"ל בסילודין את קונו, בחודשי הקיץ במקום הנופש אשר בהרי הקאנטרי, מקום ייחודי אשר השרה קדושה וטהרה על כל הסביבה שרצו לחזות בעבודתו הטמירה. בשנים האחרונות עקב חולשתו נבצר מהרבי זצ"ל לצאת ממעונו, לכן נהפך המקום לפרויקט יוקרה של נדל"ן כאשר יהודים בעלי הון קנו חלק ונחלה במקום ובנו להם דירות מפוארות במקום בתי הבונגולו המפורסמים שבקאנטרי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השנה עם פטירתו של הרבי זצ"ל והעברת ההנהגה לבנו הגדול האדמו"ר שממשיך להנהיג את החסידות בשכונת בורו פארק בברוקלין עמל המשב"ק הותיק הרה"ח ר' שמעון ישראל פריד להעביר את מעונו של הרבי הקודם לרשות הרבי הנוכחי, כאשר את הדירה והבית מדרש לא שיפצו כלל והותירו את הבית כפי שהיה בכדי שתישאר הקדושה והטהרה שהכניס הצדיק בין קירות הבית.

ר' שמעון ישראל אשר בהנהלתו נמצאת הקאנטרי שיתף את הנגיד ר' בערל וייס מלוס אנג'לס בתוכניות ויחדיו הגו את רעיון העברת הרשות לרבי הנוכחי שהתרגש עד למאוד למשמע הבשורה, ומיד יצא אל עבר בית המדרש שבקאנטרי וערך מסיבת לחיים רבתי מרוב התרגשות והודאה על שזוכה לנפוש בנחלת אבות.

סקולען קאנטרי מעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד