י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצב חירום לאומי

סופת הוריקן עוצמתית בדרכה לחופי פלורידה

בארצות הברית מתכוננים להגעת ההוריקן "דוריאן" שאמורה להכות במדינת פלורידה בערב יום ראשון הקרוב • על פי מרכז ההוריקן הלאומי, סופת ההוריקן אמורה להגיע לרמה 4 שהיא אחת לפני הגבוהה ביותר, ולהכות בעוצמה רבה בפלורידה ומדינות נוספות, בהן כבר הוכרז מצב חירום

סופת הוריקן עוצמתית בדרכה לחופי פלורידה
רוחות סוערות ושטפונות צילום: pixabay

בארצות הברית מתכוננים להגעת ההוריקן "דוריאן" שאמורה להכות במדינת פלורידה בערב יום ראשון הקרוב.

בעקבות ההכנות לפגיעת ההוריקן, החליט הנשיא טראמפ לבטל את הביקור שתוכנן לסוף השבוע הקרוב בפולין, שם אמור היה לקחת חלק בטקס לציון 80 שנים לפריצת מלחמת העולם השנייה. את מקומו של טראמפ יתפוס סגן הנשיא מייק פנס.

תושבי פלורידה הצטיידו בימים האחרונים בכמויות גדולות של אוכל, דלק ומוצרי חירום לקראת סופת ההוריקן, שאמורה להיות אחת הקשות שפקדו את המדינה ועלולה לגרום להרס רב.

מושל פלורידה בריאן קמפ הזהיר את התושבים מפני הפגיעה הצפויה החל מיום ראשון בערב, וקרא להם להישאר במקומות בטוחים. "להוריקן 'דוריאן' יש פוטנציאל לייצר השפעות קטסטרופליות לאזרחים בכל אזור החוף הדרום-מזרחי של ארה"ב", אמר קמפ. מרכז ההוריקנים הלאומי הזהיר כי "דוריאן" תגרור אחריה נחשולי ענק ורוחות עזות, והזהיר את התושבים מפני יציאה מחוץ לבתים.

גם בתי החולים בפלורידה ובמדינות השכנות נכנסו למצב חירום, וחברת החשמל הודיעה כי למעלה מ-13 אלף עובדים הועמדו במצב כוננות על מנת לסייע בהחזרת החשמל למקומות בהם הוא יתנתק בעקבות הסערה. בסופות הקודמות התנתק החשמל למאות אלפי בתי אב.

 

הוריקן פלורידה מצב חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד