כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נמצאה גופת בן ה-10 שטבע בשבת

גופתו של ליאור אבטה, הילד בן ה-10 שטבע בחופי אשקלון, נמצאה לאחר 4 ימי חיפושים כשהיא צפה על המים, סמוך לחוף דלילה • הילד טבע כאשר שהה בחוף לא מוכר

צילום: אילן ברזילי
צילום: אילן ברזילי

הבוקר, סמוך לשעה 10:50, ארבעה ימים לאחר שנעדר הילד ליאור אבטה, נמצאה גופתו צפה על המים בחוף דלילה באשקלון. גופה שהוצאה מהמים זוהתה כגופתו של הילד הנעדר.

פקד עו"ד מיטל גרף, דוברת מרחב לכיש של המשטרה, מסרה ל'בחדרי חרדים', כי מציל שנסע על אופנוע ים במרחק של 100 מטר מחוף דלילה הבחין בגופה צפה על המים. צוות שיטור לכיש משה את הגופה, אשר טרם זוהתה באופן סופי, אך ככל הנראה מדובר בליאור אבטה בן ה-10.

מפקד היחידות המיוחדת של זק"א חיים אוטמזגין סיפר ל'בחדרי חרדים': "במהלך הימים האחרונים ערכנו חיפושים בניסיון לאתר את הילד שטבע, השתתפו למעלה מ-80 צוללים עם 10 כלי שייט של יחידת ספיר בשיתוף של מסוק משטרתי ושיטור הימים.

"היום בשעות הצהרים מציל בחוף זיהה גופה במים סמוך לחוף, צוות שהיה בהתארגנות על החוף הוזנק למקום ביחד עם השיטור הימי ואיתר את הילד. רופא של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. מתנדבי זק"א אשקלון טיפלו בזירה".

הילד ליאור אבטה בן 10 תושב קריית גת נסחף במים כאשר שהה בחוף ללא מציל ביום שבת, לאחר שאחיו בן ה-14 ואחותו בת ה-20 לא הצליחו לחלצו, בסמוך לחוף דלילה. הוזעקו משטרת אשקלון, שיטור ימי לכיש, יחידת הצוללים של זק"א ויחידת ספיר לחפש אחריו.





חוף דלילה אשקלון ליאור אבטה צוללים זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד