ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קרבות בימין

נתניהו מתריע מברית אחים בין שקד ללפיד

שתיית המנדטים החלה הפעם מוקדם. למרות הדיווחים על הסכמים הדדיים שלא תוקפים זה את זה בכדי למקסם את קולות הימין, נתניהו מתכתש עם 'ימינה' ומאשים את בנט ושקד בברית עם לפיד

 נתניהו מתריע מברית אחים בין שקד ללפיד
נתניהו מחלק את פרס הפייק ניוז צילום: צילומסך

שבועיים וחצי בלבד לפתיחת הקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך בניסיונו להשיג גוש ימין טבעי שכולל 61 ממליצים ללא אביגדור ליברמן שהודיע כי יתעקש להקים ממשלת אחדות לאומית בין 'כחול לבן' ל'ליכוד'.

למטרה זו, מוסיף ראש הממשלה לפעול בגלוי נגד מפלגת 'ימינה' בראשות איילת שקד, כשהוא קורא למצביעי הימין לא לתמוך בה, כשלדבריו, "הסקרים הם לא מצביעים מספיק. בסקר שפורסם היום רואים שלפיד וגנץ עוברים אותנו בשני מנדטים. אם זה לא ישתנה יש סכנה אמיתית שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליהם. צריכים שכל מי שרוצה אותי ראש ממשלה שיצביע למחל ולא למפלגות אחרות. זה נכון במיוחד לגבי מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה והקולות יורדים לטמיון".

נתניהו הוסיף ואמר בשידור החי בערב שבת כי "יש גם את המפלגה של סמוטריץ' ושקד. צריך להוציא מהם באיזמל איזו המלצה על נתניהו לבחירות", תוך שהוא מוסיף ומתריע מברית אחים נוספת בין שקד ובנט ליאיר לפיד, "שניים מהם כבר היו בברית אחים עם לפיד ולך תדע מה יעשו הפעם. אבל למה להגיע לזה? מי שרוצה אותי ראש ממשלה ומי שרוצה ממשלת ימין צריך להצביע ליכוד. זה לא משנה אם הם יקבלו 8 מנדטים או 10. אני מכבד את אורית סטרוק, אבל יותר חשוב שאני ארכיב ממשלת ימין ונמנע ממשלת שמאל".

במפלגת 'ימינה' השיבו הערב (מוצאי שבת) לראש הממשלה. יו"ר המפלגה איילת שקד אמרה: "אני קוראת לנתניהו לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש. התקפתו נגדנו מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו אל תחזור על אותה שגיאה", כשהיא מוסיפה וקוראת לו, "במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאבדת לליברמן".

מפלגת ימינה בנימין נתניהו יאיר לפיד ברית אחים בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד