כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רק דולר אחד בלבד

ראש העיר מבקש את עזרת חסידי סאטמר

כחלק ממסע ההתמודדות שלו לנשיאות ארצות הברית מתוך המפלגה הדמוקרטית, פנה ראש עיריית ניו יורק לחסידי סאטמר בבקשה לתרום לו דולר אחד - תרומה שהינה קריטית עבורו בכדי להתקדם לשלב הבא בהתמודדות עד לבית הלבן

ראש העיר מבקש את עזרת חסידי סאטמר
ההדלקה של האדמו"ר מסאטמאר בקרית יואל צילום: מערכת 'בחצרות'

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו, רץ לנשיאות ארה"ב מתוך המפלגה הדמוקרטית, ולפי התקנון של המפלגה מי שלא מגיע עד סוף השבוע הקרוב, לכמות של 130 אלף איש שנותנים כסף לקמפיין, לא יופיע לעימות בין המתמודדים באמצע ספטמבר. בפעם הקודמת פנה ראש העיר לחסידי סאטמר פלג המהרי"י, עכשיו הפניה נעשתה לפלג המהר"א.

ראש העיר שעומד קרוב לכמות התומכים לקמפיין, ביקש מעסקני החסידות ובראשם העסקן הידוע הרב משה דוד נידרמן, מראשי ארגון UJO, להתרים את חברי הקהילה בסכום של דולר אחד עבור הקמפיין שלו, מה שיביא לו עוד כ-15 אלף תורמים ובכך יצליח להגיע למספר המבוקש - 130 אלף תורמים ויופיע לעימות בין המועמדים.

העסקנים המקורבים מאוד לראש העיר - כאות הכרת הטוב על כל מה שהוא עושה לטובת היהודים החרדים שמתגוררים בניו יורק ובפרט לחסידי סאטמר, החליטו לקרוא לכל חברי הקהילה לתרום דולר אחד לקמפיין, בתקווה שזה יביא אותו למספר 130 אלף והוא יוכל להופיע לעימות.

יצוין כי הקריאה אינה קריאה לתמיכה בו בעת הבחירות, כי אם דרך להראות הכרת הטוב לראש העיר, בכדי שיוכל להמשיך להתמודד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית.

חסידי סאטמר דה בלזיו ראש עיריית ניו יורק בחירות לנשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד