י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר משאל

במפלגת 'נעם' הודיעו: "ממשיכים עד הניצחון"

לאחר שהעריכו כי הם צפויים לפרוש מהמירוץ לכנסת ה-22, ושהם יצאו למשאל טלפוני שעליו נאמר כי מדובר ב'סולם לרדת מהעץ' - מפלגת 'נעם' הגיעה ליעד שהציבו לעצמה, והודיעו כי הם צפויים להתמודד לבחירות לכנסת ה-22 ולא להסיר את התמודדותם בבחירות

במפלגת 'נעם' הודיעו: "ממשיכים עד הניצחון"
מבצע ההחתמות של נעם צילום: מתוך הטוויטר

לאחר שהעריכו כי הם צפויים לפרוש מהמירוץ לכנסת ה-22, ושהם יצאו למשאל טלפוני שעליו נאמר כי מדובר ב'סולם לרדת מהעץ' - מפלגת 'נעם' הגיעה ליעד שהציבו לעצמה, והודיעו כי הם צפויים להתמודד לבחירות לכנסת ה-22 ולא להסיר את התמודדותם בבחירות.

על פי מפלגת 'נעם' בימים האחרונים התפקדו למפלגה 40,000 מצביעים, כאשר בעקבות כך הם צפויים להישאר במירוץ ולא להסיר את התמודדותם, למרות הזמן המועט שנותר עד לבחירות שיערכו בעוד 17 יום בדיוק.

"אמרו שלא נקים מפלגה -הקמנו, אמרו שלא נגיש רשימות - הגשנו, אמרו שלא נעשה קמפיין - אנחנו עושים, אמרו שלא נגיע ליעד של 40,000 חותמים - הגענו", אמרו הערב בנעם, "אמרו שאנחנו פורשים - והציבור אמר תמשיכו".

במפלגה תקפו את הארגונים הרפורמים, והוסיפו כי, "מחר בבוקר לצערנו שוב אותם גורמים עויינים צפויים להגיע לשריד בית מקדשנו, למקום אליו כל יהודי בעולם מתפלל, למקום אליו אלפי שנים עיניהם של אבותינו היו תלויות - ולחלל אותו. לפגוע לנו בלב. לא את הכותל הם רוצים - אלא להפיל את מדינת ישראל הם רוצים - מחר מפלגת 'נעם' תיהיה שם. המפלגה היחידה שהלב באמת חשוב לה. לא מן הפה ולחוץ ולא רק שזה מסתדר פוליטית".

בחירות 2019 מפלגת נעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד