י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דרעי נגד ליברמן

דרעי: ליברמן הציע פשרות בחוק הגיוס בתמורה לתמיכה בליאון

בראיון שהעניק דרעי ל'ישראל היום' טען דרעי כי ליברמן הציע פשרות בחוק הגיוס בתמורה לתמיכה בליאון לראשות עיריית ירושלים • ליברמן: "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו"

דרעי: ליברמן הציע פשרות בחוק הגיוס בתמורה לתמיכה בליאון
דרעי וליברמן בימים טובים יותר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בראיון שהעניק בסוף השבוע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ל'ישראל היום' אמר, "״כולם יודעים שהסיפור של חוק הגיוס הוא תירוץ עלוב. גם ההתעקשות שלו לא לשנות את החוק, או כמו שהוא אמר - 'להעביר את החוק ככתבו וכלשונו'. נו באמת, איווט, למי אתה אומר את זה? לי? הרי ישבת איתי במשך חמש שנים וכל כך הרבה פעמים שלחת אותי לנהל מו"מ עם כל הרבנים, כדי להסביר להם שחשוב לתמוך במשה ליאון ולומר להם שרק עם איווט ליברמן אפשר להעביר חוק גיוס שיהיה מקובל על כל החרדים. שרק ליברמן יודע להביא את הפשרות. לי אתה אומר את זה?".

"ראית את הסרטון מהפגישה שלו עם הרב שמואל אויערבך. יש מקומות שבהם אני לא יכולתי להיפגש, כי אני נחשב בהם ציוני מדי, וליברמן כן היה יכול להיפגש. שם הוא הלך לעשות את העבודה", הוסיף דרעי ואמר כי, "אני מכיר את ליברמן 30 שנה, הוא מעולם לא היה קיצוני בדברים האלה. הוא מעולם לא היה אנטי־חרדי. אני אומר את זה לזכותו. הוא כל הזמן התגאה מי היה הסנדק והמוהל שלו - האדמו"ר מריבניץ".

בתגובה התייחס בהלך השבת יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לדבריו של דרעי אך סירב להתייחס לעובדות. "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו. אני מעולם לא הסכמתי לוותר על חוק הגיוס ואמרנו את זה בצורה הכי ברורה. זה שפתאום החרדים אחרי הבחירות הרגישו שיכורי כח ועמדו על הרגליים האחוריות, והיו בטוחים שאני אתקפל, זאת בעיה שלהם", אמר ליברמן.

אריה דרעי אביגדור ליברמן חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד