י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מכל הזוויות

יעקב שוואקי הקפיץ את האלפים בלייב פארק

אחרי חודשים של תכנונים ומכירת כרטיסים, ביום רביעי האחרון זה קרה - אלפים זכו למופע מקפיץ, מרגש וסוחף במשך כשלוש שעות עם גדול הזמר יעקב שוואקי, שאירח אמנים נוספים מכל גווני הקשת המוזיקלית | צפו בתיעוד ענק 

יעקב שוואקי הקפיץ את האלפים בלייב פארק
מופע יעקב שוואקי בלייב פארק צילום: משה ביטון/חיים טויטו/שלומי פינטו

המופע היוקרתי והמושקע ביותר בסצנת המוזיקה היהודית הבינלאומית התרחש ביום רביעי האחרון בלייב פארק ראשל"צ, לאחר שנה של תכנונים והשקעה עצומה בתוכן, קריאייטיב ועיצוב בהפקת שרון דניאל פרו, שוואקי סימן אמש "וי" נוסף בקריירה ואירח את שלומי שבת, יונתן רזאל, ישי ריבו וצמד ילד, ועל הדרך קיבל מגן פלטינה מיוטיוב על מעל 100 מיליון צפיות.

במשך כשלוש שעות הקפיץ שוואקי את הקהל שסירב לשבת ופשוט ליווה אותו כמו מקהלה גדולה המורכבת מכל קצוות הקשת הישראלית מחילונים ועד חרדים, שהיו מרותקים ל-"ליין אפ" המהודק של המופע שהופק לראשונה בטכנולוגיית "טיים קוד" המסנכרנת את המוזיקה עם התאורה והמולטימדיה - ממש קצה גבול היכולת ברמה הבינלאומית.

במהלך המופע, נחשף הקהל לפעילות החברתית של המרכז הישראלי OU בהנהלת הרב אבי ברמן שמציינים בימים אלו 40 שנות פעילות בישראל.

על הבמה, הרכב מוזיקאלי מהשורה הראשונה בניהולו של רפי גריידי, בימוי וניהול אמנותי איציק דניאל, מהנדס הסאונד מושיק צברי, עיצוב תאורה שי סויסה, במאי הטלוויזיה המוערך סיון מגזניק ועוד רבים וטובים.

צפו בגלריה מהמופע:

יעקב שוואקי לייב פארק ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד