י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"עושים לי משפט שדה"

בנימין נתניהו במתקפה חריפה נגד 'ערוץ 12'

שבועיים וחצי לבחירות - ראש הממשלה ממקד מתקפה נגד 'ערוץ 12' וכתביו, בדגש על כתב המשפט גיא פלג, שחשף בשבוע האחרון מידי ערב, תמלילים מתיק 4000 | מעדותם של עד המדינה שלמה פילבר, השר גלעד ארדן ואפילו של נתניהו עצמו | נתניהו בלייב בפייסבוק: "'קשת' משחירים את דמותי כל יום"

בנימין נתניהו במתקפה חריפה נגד 'ערוץ 12'
נתניהו / גיא פלג צילום: צלמי פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שאינו מעניק ראיונות לערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו, מגביר בימים האחרונים את הקשר שלו עם הציבור בשידורים חיים בדף הפייסבוק שלו.

אמש (מוצ"ש) היה פרק נוסף, בו יצא נתניהו בחריפות נגד 'ערוץ 12', הכתבים שלו וקרא להחרים את כלי התקשורת הזה.

"קיבלתי הרבה תגובות על הפוסט שפרסמתי על הסדרה 'הנערים'. ראינו כאן ש'קשת' וערוץ 12 עשו דבר שלא ייעשה. הם הקדישו סדרה שלמה להשחרת ישראל, תעמולה מחרידה. זה בלתי נסבל. אני לא מופתע כי 'קשת' משחירים את דמותי כל יום, כמו שהם משחירים את דמותה של ישראל. הם תקפו אותי גם אמש באולפן שישי, אפילו את הדיווח שלהם הם עיוותו".

נתניהו הוסיף לתקוף את הערוץ ואמר לצופיו, "הם עושים לי משפט שדה ערב בחירות, ניסיון להשחרה של הפרקליטות והתקשורת כדי להטות את תוצאות הבחירות. כל הדבר הזה קורס, הוא אידיוטי לחלוטין. מי עושה את זה? זה לא רק גיא פלג, הוא בובה, זה בפועל הרביעייה הסודית שמושכת בחוטים - אבי וייס מנכ"ל חדשות 12, אבי ניר שמוביל את 'קשת', דרורית ורטהיים, יצחק תשובה - אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית. למה אתם חושבים שהם מתגייסים נגדי? כי אני מנסה לשבור את המונופול שלהם".

לדברי ראש הממשלה, שבועיים וחצי לבחירות, "אבי וייס מנחה את פלג ואת אברמוביץ'. והם מדברים על עיתונות חופשית בזמן שהם מגוייסים לחלוטין לעשות פיגוע לדמוקרטיה הישראלית. התשובה היא בקלפי - צאו החוצה, תבואו ותביאו את מצביעי הליכוד, אסור להישאר בבית אחרת נקבל את גנץ ולפיד כמפלגה הגדולה", הלחיץ כמו שרק הוא יודע.

עוד הוסיף נתניהו ואמר, "אני לא יכול להרחיב לגבי מה שקורה בצפון. בשבוע האחרון העירו אותי כל לילה בטלפון האדום. אני חושב כל לילה על הילדים שלנו ועל החיילים שלנו. אני מאחל לכל הילדים בהצלחה הרבה מחר בלימודים. שבוע טוב!".

יצוין כי ביום שישי דווח בעיתון 'ידיעות אחרונות' כי בעקבות האיומים על חייו - חברת 'החדשות' הצמידה מאבטח אישי לכתב המשפט שלה - גיא פלג, מי שחשף לאחרונה את תמלילי החקירות של עד המדינה שלמה פילבר נגד נתניהו.

נתניהו עצמו ובנו יאיר לא מפסיקים לתקוף את פלג קשות בטוויטר. רק בחמישי האחרון כתב נתניהו האב: "גיא פלג דובר הפרקליטות פתח את המהדורה בדיווח שקרי. פלג אלוף בפייק ניוז". עקב כך הוא מותקף קשות גם ברשתות החברתיות וגם בוואטסאפ האישי שלו.

בנימין נתניהו גיא פלג ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד