י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זהו הבנק שנבחר כטוב ביותר בשירותים דיגיטליים

שירותי הדיגיטל של מרכנתיל נבחרו ע"י מגזין GLOBAL FINANCE כטובים והחדשניים ביותר

זהו הבנק שנבחר כטוב ביותר בשירותים דיגיטליים
בנקאות בדיגיטל צילום: pixsabay

השירותים הדיגיטליים שמעניק בנק מרכנתיל ללקוחותיו זכו לאחרונה בתואר הטובים והחדשניים ביותר בישראל לשנת 2019. תואר זה ניתן ע"י המגזין הכלכלי היוקרתי GLOBAL FINANCE לקבוצת דיסקונט אליה משתייך בנק מרכנתיל, והתייחס לארבע קטגוריות בתחום השירות הדיגיטלי: הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר ללקוחות פרטיים, הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר לעסקים, הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בשירותי ה- CASH MANAGEMENT והבנק הדיגיטלי החדשני ביותר בארץ.

בבנק מרכנתיל שוקדים בשנים האחרונות על מיצוב צרכי הלקוח ונוחותו במרכז העשייה וההתפתחות של עולם הבנקאות ביחד עם עולם האינטרנט יצרו מרחבי פעילות חדשים וחדשנים הן ללקוחות הפרטיים והן לעסקים. כפועל יוצא, כיום, כל לקוח יכול לבחור את תמהיל השירות הנוח והמתאים לו – שירות פרונטלי בסניפי הבנק ברחבי הארץ  ו/או שירות באמצעות האינטרנט והסלולר.  שירותי הבנקאות הישירה שמציע הבנק, מאפשרים לקבל מידע ולבצע פעולות בכל עת ובכל מקום ובכך יצר הבנק עבור לקוחותיו נגישות מלאה למידע ופעולות  גם בשעות בהן הסניפים לא פעילים.  יש לציין כי השירותים הדיגיטליים הותאמו למכשירי הסלולר הכשרים כולל האפשרות לקבלת קודים לאישור ביצוע פעולות באמצעות הודעה קולית וכ"ב.

בימים אלה שדרג הבנק את האתר ללקוחות הפרטיים עם עיצוב חדש, נוח וידידותי למשתמש. בכניסה הראשונה לאתר יפגשו הלקוחות הסבר קצר ופשוט הכולל מידע על השימושים האפשריים בו.

מרכנתיל בדיגיטיל • קרדיט: יח"צ

תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים במרכנתיל: "אנו גאים מאוד בבחירה זו של GLOBAL FINANCE אשר בוצעה ע"י פאנל של שופטים מכובדים מרחבי העולם המובילים בתחום הבנקאות, הייעוץ והטכנולוגיה. במסגרת הבחירה, ניתן דגש לנושאי חדשנות ומצוינות והקריטריון המוביל לבחירה בשירותים הדיגיטליים שלנו  בקטגוריות השונות, היה העיצוב וחווית המשתמש באפליקציה ובאתר הבנק. זכייה זו מבטאת את המהפכה שאנו מובילים בשנים האחרונות, במגוון ערוצי השירות ובדיגיטל. איננו שוקדים על שמרינו ואנו ממשיכים להתחדש, לשדרג ולהרחיב ערוצי פעילות אלה, לצד המשך מתן שירות מצויין ומקצועי בסניפים – ותמיד, עם החיוך של מרכנתיל".

בנק מרכנתיל דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד