י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ילדה בת 7

קשרו את בתם בחבל באמבטיה והלכו לבלות בים

בת 7 מלוד, נמצאה על ידי שוטרים בחודש שעבר בחדר המקלחת בביתה, כשהיא שוכבת מקופלת בתוך שלולית מים, קשורה ברגליה, בידיה ובצווארה בחבל עבה ועל גופה חתכים, חבלות ופצעים • מעצרם של ההורים הוארך

קשרו את בתם בחבל באמבטיה והלכו לבלות בים
אמבטיה, אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר חקירה מורכבת המשטרה הצליחה לפענח את תיק החשד להתעללות וההזנחה של הילדה בת 7 מלוד, שנמצאה על ידי שוטרים בחודש שעבר בחדר המקלחת בביתה, כשהיא שוכבת מקופלת בתוך שלולית מים, קשורה ברגליה, בידיה ובצווארה בחבל עבה ועל גופה חתכים, חבלות ופצעים.

צוות שוטרי סיור, שוטרת ושוטר, שהגיעו אל המקום נערכו לפריצה אל הבית הנעול, כאשר אל הבית הגיעו לפתע הוריה של הילדה. אביה של הילדה פתח את הדלת והלך לעבר חדר האמבטיה, כאשר השוטרים בעקבותיו.

כאשר הבחינו השוטרים בילדה, ניסה השוטר להתיר את החבל העבה ומשלא עלה הדבר בידו, נטל סכין, חתך את החבל העבה ושחרר את הילדה. השוטרים הזעיקו אל המקום גורמי רפואה שפינו את הילדה במצב בריאותי קשה לטיפול בבית החולים ועצרו במקום את ההורים.

מבדיקות רפואיות שנערכו לילדה עלה חשד כי היא סובלת מהזנחה ממושכת, ציפורני רגליה חסרות ועל גופה ופניה צלקות שמקורן בכוויות ונגעי עור קשים.

עם התקדמות החקירה, עלה כי הילדה שנולדה בשטחי הרשות לאמה הפלסטינית, הובאה לעיר לוד ללא כל תיעוד ורישום בישראל. על פי החשד, אביה של הילדה קשר אותה בחבל העבה השאיר אותה כך במשך שעות ארוכות, בזמן שיצא לבלות ביחד עם אמה של הילדה ושאר בני המשפחה בחוף הים בתל אביב.

בחיפוש שערכו השוטרים בביתם של החשודים נאספו ממצאים הקושרים את החשודים למיוחס להם וכן נגבו עדויות המחזקות את החשד כנגדם.

מעצרם של ההורים החשודים בני 36 ו-51 הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ועם סיום החקירה צפויה הפרקליטות להגיש נגדם מחר (שני) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

התעללות בחסר ישע אמבטיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד