י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ערב אחד – עשרים שנות רגש

תיעוד: הרדיו ושורת אמנים הצדיעו ליוסי גיל

המונים התענגו אמש במופע היסטורי שהתקיים כמחווה וכהוקרה לשדרן המוזיקה בעשרים השנים האחרונות יוסי גיל | מיטב האמנים עלו לבצע שירי רגש ושמחה חסידיים אותנטיים כמו שיוסי אוהב

תיעוד: הרדיו ושורת אמנים הצדיעו ליוסי גיל
רדיו 'קול ברמה' בערב הוקרה ליוסי גיל צילום: באדיבות המצלם

במלאת 20 שנים לעשייה המוזיקאלית והרדיופונית של אמן הרגש והמוסיקה החסידית השורשית יוסי גיל, התקיים אמש על ידי רדיו 'קול ברמה', אירוע לכבודו של גיל.

כידוע, גיל משדר מידי יום בשעה 18.00 את תכניתו הפופולארית 'בשירי זמרה'. תכנית שקנתה לה שם בעולם המוזיקה החסידית כקובעת סדר יום.

על הבמה הופיעו, האמנים: הרב הלל פלאי, זאנוויל ווינברגר, יענקי דסקל, אברימי רוט, ישראל אדלר, משולם גרינברגר, מנדי וייס, מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר ותזמורתו של יהודה גלילי.

בקהל ניתן היה לראות את אנשי השירה החסידית מחצרות האדמו"רים, כמו המנצח ר' מנחם אירנשטיין (גור) ור' יוסף משה כהנא (בעלזא).

כיבדו בנוכחותם, ח"כ ישראל אייכלר וראש העיר אלעד ישראל פרוש.

במהלך המופע, נרשם רגע של נוסטלגיה, כאשר יוסי גיל הזכיר לח"כ אייכלר: "אתה הייתה הראשון שהבאת אותי לשדר בערוצי הקודש כבר לפני עשרים שנה".

הרב הלל פלאי שעלה לבצע משיריו שהפכו לנכס צאן ברזל בעולם המוזיקה החסידית, נשא דברים קצרים ואמר, "לראשונה בחיי אני יושב ע"ג במה שמוגדרת כהופעה, אנחנו נמצאים בראש חודש אלול וזה לא זמן להופעות ובמות אבל שמדובר ביוסי גיל האירוע לכבודו הוא לא "עוד הופעה" אלא אירוע מכונן ובגלל זה אני מוכן לשבת לראשונה על במה".

מנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי: "מעבר ליוסי אמן הרגש, זכיתי להכיר את האדם שביוסי, שנים שלא שמעתי ממנו תלונה או או דיבור שלילי, כולנו צריכים ללמוד מה זה דרך ארץ ואצילות מהתנהגותו של יוסי גיל". בנאומו התייחס מנכ"ל הרדיו, להתערבות הבוטה של בית המשפט, בביטול אירועים נפרדים לציבור החרדים ואמר, "זו הזדמנות לומר למערכת בתי המשפט אל תתערבו לנו, אנחנו יודעים מעולה מה טוב לנו".

תיעוד מהמופע:

רדיו קול ברמה יוסי גיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד