י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הוארך מעצרם של שניים ממפגיני 'מאה שערים'

שלשה מפגינים נעצרו בחשד למעורבות בהתפרעויות במאה שערים • השופט שחרר אחד מהם למעצר בית והותיר האחרים בהמשך מעצר • עו"ד נהוראי: "ישוחררו מחר"

ההפגנה אתמול. צילום: חדשות 24
ההפגנה אתמול. צילום: חדשות 24

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ב) ביממה נוספת את מעצרם של שני מפגינים שנעצרו אתמול בשכונת מאה שערים בירושלים, בחשד להתפרעות ויידוי אבנים ותפוחי אדמה על אוטובוסים, ושחרר את העצור השלישי למעצר בית למשך יומיים.

בדיון שנערך בשעות הצהריים בפני השופט רון אלכסנדר, הוחלט כי הקטין שנעצר אתמול ישוחרר למעצר בית. באשר ל-2 העצורים הנוספים, על פי החלטת השופט הם יישארו במעצר עד למחר בצהריים.

למרות שמעצרם של השלושה בוצע זמן ממושך לאחר תום האירוע, המשטרה טענה כי בידיה מידע מודיעיני המוכיח כי הם היו מעורבים בהתפרעות, ידויי האבנים ודרדור פחי האשפה אל תוך הרחוב המרכזי בשכונה.

השופט אמר בתום הדיון כי "התשתית הראייתית של המשטרה גבולית במשקלה". למרות זאת, החליט השופט להאריך את מעצרם עד מחר בשעות הצהריים בכדי לתת למשטרה את האפשרות להמשיך ולחקור את החשודים.

עו"ד יאיר נהוראי המייצג את החשודים, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' עם סיום הדיון: "נדמה שהחלטת בית המשפט מדברת בעד עצמה", הוא גם הביע תקווה ש"מחר ישוחררו העצורים".

בהפגנה שהתקיימה אתמול בשכונת מאה שערים בירושלים ומאוחר יותר גם ברחוב שבטי ישראל סמוך לכביש 1 על רקע חילולי הקברים ביבנה, עצרה המשטרה 3 חשודים בהתפרעות ובידויי אבנים לעבר אוטובוס של חברת 'אגד' וכוחות המשטרה.
מאה שערים מגרש הרוסים יבנה אבנים אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד