י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
'אגודה' עלתה לטבריה

ליצמן על דרישת ליברמן: "לא מפחד. נדרוש מצלמות ברוסים". צפו

יו"ר רשימת 'יהדות התורה' משיב למתקפה הבלתי פוסקת של אביגדור ליברמן ומבהיר כי ידרוש גם כן להציב מצלמות בקלפיות הרוסיות • על הבחירות הגורליות עורר ואמר, "לא היה אף פעם בחירות כאלו שכולם נגדינו" • ומה אמר על רון קובי • צפו בדברי סגן השר במועצת הקהילות

ליצמן על דרישת ליברמן: "לא מפחד. נדרוש מצלמות ברוסים". צפו
יעקב ליצמן/אביגדור ליברמן צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

16 יום לבחירות לכנסת ה-22, חברי הכנסת של 'אגודת ישראל', עלו הערב (ראשון) לעיר טבריה בכדי לפתוח את מטה הקהילות, תוך מטרה למקסם את אחוזי ההצבעה בבחירות המתקרבות, כאשר בנאום המרכזי בחר יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן להשיב מתקפה לאביגדור ליברמן על דרישתו להציב מצלמות בקלפיות החרדיות.

בדברים שאמר בפני חברי מועצת הקהילות אמר ליצמן, "לא היה אף פעם בחירות כאלו שכולם נגדינו, גם תתפלאו לשמוע, גם הקובי הזה (רון קובי א.ק.) הוא בסך הכל חבר בליכוד, גם ליברמן וגם לפיד".

"על פי הסקרים ואני לא מאמין לכל הסקרים, אבל רובם מראים כי אין לנו עדיין אפשרות להקים ממשלת ימין עם בנימין נתניהו, אנחנו תומכים בנתניהו, אנחנו נמליץ על נתניהו אבל עדיין לא בטוחים מה שיקרה שם", הבהיר ליצמן והתריע מהחשש כי נתניהו לא יצליח להרכיב קואליציה לאחר הבחירות.

ליצמן הוסיף והצהיר כי "לא נכנס לשום ממשלה וקואליציה אם נושא השבת לא יהיה מסודר, חד משמעית. לא היה אף פעם שהשבת היה יום השיפוצים הבין לאומי".

בדבריו השיב ליצמן מתקפה להסתה הפרועה המגיעה מצידו של אביגדור ליברמן ואמר, "לצערי ליברמן ממציא כל יום משהו חדש, אני לא נכנס לזה שדרעי אמר שהוא עשה עסקה איתו - חוק הגיוס תמורה ליאון (שינוי ופשרות בחוק הגיוס תמורת תמיכה במשה ליאון א.ק.) כל יום הוא מחפש משהו חדש". לדברי סגן השר, "יום אחד הוא קם ואומר שצריך
מצלמות בקלפיות במגזר החרדי - אני בעד לשים בכל המקומות, בערבים ואצל הרוסים הו הו, אני לא מפחד".

יעקב ליצמן אביגדור ליברמן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד