י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הח"כ החרדי תוקף • הנאום המלא

"לאיש לא יהיה אכפת שיישפך דם חרדי ברחובות"

חברי הכנסת של 'אגודת ישראל' עלו צפונה לטבריה ונפגשו עם נציגי הקהילות החסידיות לקראת הבחירות לכנסת ה-22 | בין הנואמים במפגש, היה ח"כ ישראל אייכלר שהתריע מפני היחלשות הכוח החרדי, "אנחנו בדרך למלחמה הגדולה. זו מלחמה מסוכנת לא פחות מהחיזבאללה" • צפו בדבריו

"לאיש לא יהיה אכפת שיישפך דם חרדי ברחובות"
ח"כ ישראל אייכלר בנאומו צילום: משה גולדשטיין

לקראת רגע האמת, ח"כ ישראל אייכלר, המוצב במקום השביעי ברשימת 'יהדות התורה' לכנסת ה-22, נשא דברים אמש (ראשון) בכנס מועצת הקהילות בטבריה ואמר, "כל יהודי שאינו משתתף בבחירות שותף באווירה העוינת בארץ ישראל".

לדבריו, "כבר שלושה חודשים אנחנו מתווכחים האם אפשר וצריך לשתוק כאשר אויביך יהמיון ומשנאך נשאו ראש באופן שלא היה כמותו מאז קום המדינה. הראשון שזיהה ששנאת חרדים מאחדת את החברה התקשורת והממסד החילוני היה ראש העיר של טבריה מטעם הליכוד".

צפו בדבריו:

"מתקבלות ידיעות שהסיבוב הצפון ברוך השם מסתיים. שבנו מהמלחמה הקטנה ועכשיו אנחנו בדרך למלחמה הגדולה. זו מלחמה מסוכנת לא פחות מהחיזבאללה. כל זמן שאנחנו מחזיקים בתורה אנחנו מובטחים שנחיה כאן. אבל אם חלילה נהיה מודרים מהמרחב הציבורי, זו סכנה קיומית".

הח"כ הבעלזאי התייחס לאישור של יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון ל'ישראל היום', "עכשיו התפרסם שהלכו ובחרו בליאון כדי שליברמן יעזור בעניין הגיוס ויום למחרת הלך ועזב את משרד הביטחון כי רצה לרוץ על שנאת חרדים. אני מקווה מאוד שיתברר לו שזה לא נכון וזה לא יביא תוצאה טובה בשבילו".

"מקימים ממשלה אנטישמית. ממשלה בלי חרדים זה כמו ממשלה במדינה אחרת בלי יהודים. כבר שלושה חודשים שאנחנו שותקים. עלינו לעורר את כולם. יש לנו לפחות שני מנדטים של חרדים שלא משתתפים בבחירות. תראו כמה בחורי ישיבות ואברכים התחילו היום את הזמן. זה ציבור המיוצג על ידי שמונה אנשים בלבד?", תהה אייכלר בפני מועצת הקהילות החסידיות.

הוא התייחס גם כן להכאתו של הנער המיוחד יענקי רוזנברג, בערב ל"ג בעומר האחרון ואמר, "ילד חרדי שהולך ברחוב ושוטרים מכים אותו באכזריות בפנים וזה עוד שכביכול שר המשטרה ידיד שלנו, הליכוד מיודד אתנו. אם המצב ימשך כך לאיש לא יהיה אכפת שישפך דם חרדי ברחובות. מי חלם ששופט יאסור על אירוע שירה בהפרדה? ישנו חוק למניעת הפלייה ועליו הלבישו את הדרת נשים והפרדה בין גברים לנשים. זו מערכת מרושעת שרוצה להילחם בנו ואנחנו שותקים כצאן לטבח".

"אנשי הימין של ליברמן ואנשי השמאל של לפיד וחבריו מעיזים לרדות בנו רק בגלל שאנחנו שותקים. מי העז לעשות לנו כך בעבר? מי חשב להדיר אותנו מהדיור ומהמרחב הציבורי? אני בטוח שגם חבריי מבינים היום שצריך לצאת בחרב ובחנית. אחרת זה יימשך גם אחרי הבחירות".

"ראשי ערים מדברים בגלוי שהם לא רוצים חרדים. חריש שנגזלה מאתנו על ידי טריק משפטי מדירים שם במפורש קבוצות חרדיים. אף אחד לא פוצה פה. אם היינו מוחים זה לא היה לגיטימי. אבל מדשתקו רבנן משמע דניחא להו".

"ישנה אימרה - למה קוברים אדם מת? כי אדם חי אי אפשר לקבור. אנחנו ציבור חי! לא יקברו אותנו! נראה אותם עושים קמפיינים כאלו נגד המיעוט הערבי. אבל מול החרדיים הכל מותר. כשהליכוד רוצה להציב מצלמות אצל הערבים קמה מהומה. אבל כשליברמן רוצה מצלמות לחרדיים זה בסדר".

על ההסתה המשתוללת נגד החרדים אמר ח"כ אייכלר, "מסיתים כאלו צריכים להתבייש שלא יוכלו לצאת לרחוב מרוב בושות. היום עלינו לדעת שכל יהודי שלא משתתף בבחירות הוא שותף באווירה האנטישמית בארץ ישראל. אם כולם ישתתפו בבחירות לא יוכלו להקים ממשלה אנטישמית ויהיו מוכרחים להכניס אותנו לקואליציה ונוכל לדאוג גם לדברים הגדולים שגדולי ישראל שולחים אותנו וגם לדברים הגשמיים כמו דיור תחבורה ותעסוקה. ובעזרת השם כאשר יהיה לנו כח גם השבת תהיה שבת והיהדות תהיה יהדות", סיכם.

יהדות התורה והשבת מועצת הקהילות ישראל אייכלר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד