י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נותנת את הדם שלי בעבודה"

עצבנה את ליברמן, הושעתה - וכעת מדברת

כמעט בדמעות העבירה עובדת חברת 'פניציה' מסר למעסיקיה, שלא יפטרו אותה בגיל 53 וזאת לאחר שהעזה לשאול את ליברמן בעת ביקורו במפעל - מדוע הוא מגיע רק בתקופת בחירות | לדבריה, "יש לי זכות לגיטימית ודמוקרטית לפנות לנבחר ציבור. לא עשיתי שום דבר רע" | החברה: "זומנה לבירור אך ורק על רקע התנהגותה הבוטה והלא הולמת כלפי אורח המפעל"

עצבנה את ליברמן, הושעתה - וכעת מדברת
אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

"אני נותנת את הדם שלי בעבודה. אני בת 53, אני לא ילדה צעירה. אנחנו גרים בדימונה, בפריפריה. אין כאן הרבה אפשרויות עבודה. אנחנו שומרים על המקום עבודה שלנו בעשר אצבעות", כך מספרת דניאלה חרמון ל'ערוץ 13'.

חרמון הינה עובדת מפעל 'פניציה' שבירוחם, שעמד בעין הסערה לפני כמה חודשים, כאשר ועדת הרבנים לענייני השבת החליטה להחרים את הבקבוקים שהיא מייצרת בשל ייצורם בעצם יום השבת. בשבוע שעבר הגיע יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לביקור במפעל, זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים.

דניאלה העזה לבקר אותו ולשאול מדוע הוא מגיע רק בתקופת בחירות, בתגובה לכך היא הושעתה על ידי מנהליה וזומנה לשימוע לפני פיטורין במכתב שקיבלה בו זמנית נכתב, "בעקבות האירוע מהיום והתנהגותך הבלתי הולמת ושאינה תואמת למדיניות החברה, הנך מושעית מהעבודה".

בראיון ל'ערוץ 13' סיפרה, "ליברמן עבר דרך המשרד שלי ושאלתי אותו 'למה אתם בעצם מגיעים רק בתקופה בחירות', לא עברו שעתיים והוזמנתי למשרד של המנכ"ל – וקיבלתי מכתב השעייה. ישבו שם המנכ"ל ומנהל המפעל, והם אמרו לי שעשיתי בושות, שפגעתי במפעל".

לדבריה, "הם טענו שזה אורח של המפעל. זה לא אורח – זה ביקור פוליטי לכל לדבר ועניין. יש לי זכות לגיטימית ודמוקרטית לפנות לנבחר ציבור. לא עשיתי שום דבר רע, אני באמת שאלתי שאלה לגיטימית. כי הם האמת באים רק בתקופת בחירות". היא הוסיפה ואמרה לכתב הערוץ כי "הנהלת המפעל השתמשה בי במהלך כל השלוש שנים האלה. רק לפני שנתיים הבאתי את אלי כהן לסיור אצלנו".

לסיכום אמרה חרמון, שחוששת לאבד את פרנסתה בגיל 53, "ליברמן לא היה צריך לפגוע בי, לא עשיתי לו שום דבר רע".

מהנהלת 'פניציה' מסרו בתגובה ל'ערוץ 13': "העובדת זומנה לבירור אך ורק על רקע התנהגותה הבוטה והלא הולמת כלפי אורח המפעל, ללא כל קשר לזהות פוליטית כזו או אחרת".

אביגדור ליברמן שימוע לפני פיטורין השעייה מהעבודה מפעל פניציה דניאלה חרמון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד