י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר הפרסום ב'בחדרי'

התכנית נחשפת: סגן שר במעמד שר עם סמכויות על החינוך החרדי

לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים': ח"כ יעקב אשר חושף את התכנית המלאה של יהדות התורה - אותה תדרוש המפלגה כחלק מההסכמים הקואליציוניים בעת הרכבת הממשלה הבאה אם וכאשר • "האפליה המובנית של התלמיד החרדי במ. החינוך מחייבת עבודה רבה ושת"פ אמיתי"

התכנית נחשפת: סגן שר במעמד שר עם סמכויות על החינוך החרדי
קמפיין יהדות התורה צילום: Yehuda Haim/Flash90

לאחר ש׳בחדרי חרדים׳ חשף תיעוד בו נראה יו״ר סיעת יהדות התורה אומר כי ביהדות התורה שמים עיניים על תפקיד סגן שר במעמד שר במשרד החינוך - חשף ח"כ אשר את התכנית של יהדות התורה, אותה היא תדרוש בעת הרכבת הקואליציה הבאה.

בראיון שהעניק אמר חבר הכנסת אשר כי, ״כדי למנוע את האפליה המובנית במשרד החינוך בין תלמיד חרדי מול השאר, צריך שיהדוה"ת תדרוש סגן שר חינוך במעמד שר עם סמכויות ניהוליות משמעותיות ועצמאות פדגוגית ותקציבית בכל הנוגע לחינוך החרדי, זו הדרך היחידה למיגור האפליה הבלתי נגמרת בחינוך המיוחד ובמוכש"ר״.

לדבריו,"אין לנו טענות לשר החינוך פרץ שהגיע בידיים נקיות ובלב חפץ כדי לעשות טוב לכל התלמידים, אבל האפליה המובנית של התלמיד החרדי במ. החינוך מחייבת עבודה רבה ושיתוף פעולה אמיתי בין שר חינוך שאחראי על הממלכתי והממ"ד לבין סגנו שיהיה אחראי על החינוך החרדי".

כזכור, במהלך המו"מ הקואליציוני דרשו ב'יהדות התורה' ארבעה תפקידים בהם שלושה תפקידי סגני שרים במעמד שר כאשר בסיעת הליכוד סירבו להעניק להיענות לדרישתם והציעו סגן שר במעמד שר רק ליעקב ליצמן והציעו תפקיד סגן שר במעמד שר נוסף ואת יו"ר ועדת הכספים ותפקידי סגנים תחת שרים. ב'יהדות התורה' התעוררה אז מחלוקת האם לקחת יותר תפקידים זוטרים או פחות תפקידם, אבל בכירים יותר. 

יעקב אשר הסכם קואליציוני סגן שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד