י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרובוקציות נשות הכותל

"הרפורמים הם זרם שחותר מתחת ליהדות" • צפו

יו"ר נעם פתח את שנת הלימודים בתפילת ראש חודש מול פרובוקציות נשות הכותל בכותל המערבי ובהמשך פתח את שנת הלימודים בבית הספר לבנות בשומריה שם שוחח בפני בנות העולות לכיתה א': "אתן שומרות על היהדות כמו שהכותל שמר על בית המקדש"

"הרפורמים הם זרם שחותר מתחת ליהדות" • צפו
אנשי נעם בכותל צילום: באדיבות המצלם

יו"ר מפלגת נעם הרב דרור אריה, חבר הרשימה יגאל כנען ופעילי המפלגה התייצבו אתמול (א') בכותל המערבי לתפילת ראש חודש.

הם הגיעו למקום על מנת לערוך תפילה יהודית מסורתית מול תפילת נשות הכותל הבאות למקום מידי ראש חודש ועורכות פרובוקציות.

הפעילים דיווחו כי כבר בכניסתן למתחם הכותל החלו הנשים להפר את הסדר הציבורי. על פי הדיווח, הנשים התעקשו להיכנס דרך מעבר הבידוק לגברים ולא דרך מעבר הנשים, ולא שעו להוראות המאבטחים בנושא.

לאחר התפילה שהתקיימה כסדרה המשיך הרב דרור וליווה את בנו הנכנס לכיתה א'. משם המשיך אל בית הספר לבנות ביישוב שומריה שם הוא מכהן כרב בית הספר וסיפר לתלמידות העולות לכיתה א' כי הגיע כעת מהכותל המערבי.

הרב השווה בשיחתו בין הכותל המגן על עם ישראל והיהדות לבין הילדות העוסקות בלימוד התורה ומשמשות גם הן כמגינות על היהדות ועתידה מול גורמים המנסים לערער את יסודותיה.

עם צאתו מהכותל המערבי מסר הרב דרור אריה: "באנו היום להתפלל בכותל. הגיעו לכאן נשות הפרובוקציה כדי לעשות את הפרובוקציות שלהן ולפגוע בכותל".

"צריך לדעת שהרפורמים הם לא זרם ביהדות אלא זרם שחותר מתחת ליהדות, הן באות לכאן לחרף ולגדף. אך אנחנו לא ניתן להן להביא את מה שהרפורמים עושים בארה"ב לכאן. את נגע ההתבוללות ושאר המעשים שלהם. צריך לומר כל הכבוד לנוער שלנו, צדיקים וצדיקות שבאים להמשיך את הנצח שלנו, את הקודש שלנו. הכותל לא יחולק כי הלב הוא אחד. יש לנו יהדות אחת, ועם ישראל ישמור על הכותל מכל משמר".

יו"ר הרשימה פנה לממשלה ואמר כי: "אנחנו קוראים לממשלת ישראל לאכוף את החוק בכותל ולתת לרבנות הראשית לנהל את המקום".

לתלמידות בית הספר בשומריה אמר הרב אריה:
"שלום כיתה א'. אתן יודעות מאיפה אני מגיע עכשיו? אני מגיע מהכותל המערבי. הזדרזתי מאוד כדי להגיע ולראות את כולכן נכנסו לשנת הלימודים החדשה. מה הקשר בין הכותל לבין כיתה א'? הכותל הוא החומה שלנו, זו שהגנה על בית המקדש. ישנה עוד חומה. החומה השניה היא אתן, תינוקות של בית רבן שלומדות בקדושה את דבר ה'. כמו שהכותל שומר על כולנו גם אתן בטהרה שלכן שומרות ונותנות המון כוח לעם ישראל. בע"ה תגדלו ותשמרו על היהדות ועל התורה ותראו המון טוב בחייכן. תשמחו את ההורים והמורים ותצליחו בשנת הלימודים".

חבר המפלגה יגאל כנען אמר ברחבת הכותל:
"יישר כוח לקבוצה הגדולה שבאה ומתאספת כאן כל ראש חודש מול חבורת הנשים הפרוגרוסיבית. בעזרת כל הכוח הזה הכח היהודי והישראלי, נתגבר עליהן ונשיב את עבודת הקודש לרחבת הכותל ולבית המקדש במהרה בימינו".

מספר 2 ברשימה עו"ד אלדד רבינוביץ' גם הוא ליווה את בנו לכיתה א'. אלדד העוסק רבות במאבק מול ארגוני הקרן המנסים לחדור לבתי הספר ברחבי הארץ אמר בכניסה לבית הספר:

"אחד הרגעים השמחים של כולנו הוא לקחת את הילד לכיתה א'. אנחנו אוהבים את החינוך, אנחנו משקיעים בחינוך ואת כל כולנו אנחנו שמים בחינוך. הקרן לישראל חדשה גם היא משקיעה בחינוך והיא מנסה לחדור לתוך חיינו". אלדד הוסיף נתון מעניין ואמר:
"כולנו מכירים את ספריית מט"ח. כמעט כל ספרי החינוך של הילדים בחינוך הממלכתי מגיעים משם. יו"ר ספריית מט"ח הוא סגן יו"ר הקרן לישראל חדשה. אנחנו צריכים לדעת כיצד הם נכנסים לתוך החיים שלנו. מפלגת נעם תכנס לכנסת כדי לטפל בדיוק בדבר הזה. להשפיע על החינוך".

מפלגת נעם נשות הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד