י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבלייף – היסטוריה, חזון ותמיכה בספורטאים

את חברת הרבלייף הוותיקה שמתמחה במוצרי בריאות ונוסדה כמעט לפני 40 שנים ייסד מארק היוז שהיה איש עסקים ממולח • היוז שהיה בסך הכל בן 24, החליט להקים את החברה במטרה לסייע לאנשים רבים ככל אשר ניתן לחיות חיים בריאים – לאכול בצורה נכונה, לשמור על המשקל, לעסוק בספורט ולהרגיש חיוניים

הרבלייף – היסטוריה, חזון ותמיכה בספורטאים
ספורט צילום: pixsabay

את חברת הרבלייף הוותיקה שמתמחה במוצרי בריאות ונוסדה כמעט לפני 40 שנים ייסד מארק היוז שהיה איש עסקים ממולח. היוז שהיה בסך הכל בן 24, החליט להקים את החברה במטרה לסייע לאנשים רבים ככל אשר ניתן לחיות חיים בריאים – לאכול בצורה נכונה, לשמור על המשקל, לעסוק בספורט ולהרגיש חיוניים.

נושא הבריאות והתזונה הנכונה היה קרוב מאוד לליבו של מארק היוז בגלל מצבה הקשה של אמו שסבלה מעודף משקל, טופלה באופן לקוי ונפטרה. התשוקה לפתח את החברה בערה בקרבו ועבודתו הקשה הראתה את פירותיה יחסית מהר. תוך שנים ספורות נמכרו המוצרים של החברה בסכומים של מיליוני דולרים.

מגוון מוצרים נפלאים שמסייעים בשמירה על הבריאות – ממשקאות וחטיפים ועד מוצרים בריאותיים לעור

חברת הרבלייף ממשיכה להתפתח כל הזמן והיום ניתן לרכוש ממנה מגוון נרחב של מוצרים בריאותיים, ביניהם: שייקים שמספקים חלבונים ואבקות משקה בטעמים נפלאים שמספקות רכיבים חיוניים (סיבים תזונתיים, מינרלים, ויטמינים, פחמימות וחלבונים) שתורמים לתחושת השובע.  כמו כן, מציעה החברה משקאות נמסים וטעימים (טעם מקורי, פטל, לימון ואפרסק) שמכילים מעט קלוריות, נוגדי חמצון של תה ירוק ומעלים את רמת האנרגיה, חטיפים בטעמים שוקולד ופירות יער ויוגורט שמכילים חלבוני סויה, סיבים, ויטמינים ומינרלים שתורמים לתחושת שובע, מוצרים לשיפור בריאות ומראה העור ועוד מגוון מוצרים איכותיים.

הקמת קרן המשפחה של הרבלייף – סיוע לילדים מרחבי העולם

חזונו של מארק היוז המשיך להיות חזונה של החברה גם לאחר מותו ושפע מוצרים פותחו לאחר מחקרים מעמיקים ועבודה משותפת של פרופסורים, רופאים, מדענים ומומחים נוספים. עוד במהלך חייו הקים היוז את קרן המשפחה של הרבלייף, הקרן מסייעת לילדים שסובלים מרעב והיא פעילה במישורים רבים.  בהמשך, לאחר מותו של היוז, הוקמה קרן נוספת על ידי החברה והיא עודה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר את התזונה של ילדים שחיים במדינות שונות ברחבי העולם. החברה גם משתפת פעולה עם ארגוני צדקה.

תמיכה בספורטאים – לאילו ספורטאים מעניקה חברת הרבלייף חסות בשנים אלו?

הרבלייף גם תומכת בספורטאים רבים ומעניקה חסות לוועד האולימפי עד שנת 2020, בשנה זו יתקיימו משחקים אולימפיים בטוקיו.  החברה תתמוך בשלושה ספורטאים מובילים: שגיא מוקי (ג'ודאי), אילנה קרטיש (מתאבקת) ושחר שגיב (טריאטליסט). כמו כן, מעניקה החברה חסות לרונאלדו – שחקן הכדורגל המוצלח מפורטוגל. שיתוף הפעולה בין חברת הרבלייף ובין שחקן הכדורגל הוביל ליצירת משקה ספורט לספורטאים.

ספורט הרבלייף מארק היוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד