י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חשבון החשמל גבוה? כך תזכו בהנחה

העומס הצפוי בקיץ גרם לחברת החשמל לצאת במבצע: מי שיחסוך בחשמל יזכה להנחה של 10-20% • בחברה מקווים: המבצע יצמצם הביקוש וימנע תקלות • הרשמה חובה

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



בחברת החשמל מודיעים היום (א) על מבצע חדש, שיאפשר ללקוחות רבים לקבל הנחה משמעותית בחשבון החשמל הקרוב, בחברה מקווים כי המבצע יעודד חיסכון בחשמל וימנע עומסים בחודשי הקיץ.

באתר האינטרנט של חברת החשמל החלה בימים אלה ההרשמה להסדר מיוחד, שיעניק הנחות בחשבונות החשמל ללקוחות שצריכת החשמל שלהם תהיה נמוכה בחודשים יוני, יולי,אוגוסט וספטמבר – בהשוואה לצריכה בתקופה המקבילה אשתקד.

הסדר זה הוא חלק מההיערכות לקראת חודשי הקיץ בהם צפוי מחסור בחשמל, ובימים חמים במיוחד יתכן שחברת החשמל תיאלץ לבצע מדי פעם, במקומות שונים, הפסקות חשמל מאולצות לפרקי זמן מסוימים. על מנת לעודד את החיסכון בחשמל הכריזה הרשות לשירותים ציבוריים - חשמל על הסדר חדש, המיועד ללקוחות המשלמים עבור החשמל לפי תעריף ביתי או לפי תעריף כללי.

• לקוח שיפחית את צריכת החשמל (הנמדדת בקוט"ש) ב-15-20%, בהשוואה לצריכתו בחודשים אלו בשנת 2011, יהיה זכאי להנחה של 10% בחשבון החשמל לתקופה זו.
• לקוח שיפחית את צריכת החשמל בשיעור של 20-30% בהשוואה לחודשים אלה בשנה הקודמת - יקבל הנחה של 20% בחשבון החשמל לתקופת החיסכון.

יודגש, כי על פי קביעת הרשות, לקוח שיפחית את צריכת החשמל בחודשים אלה ביותר מ-30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - לא יהיה זכאי להנחה.

כדי להשתתף בהסדר, יש להירשם עד 31.5.2012 באתר חברת החשמל: www.iec.co.il

עם רישומו להסדר, יקבל הלקוח את נתוני צריכת החשמל שלו בקיץ 2011 ואת יעדי החיסכון שלו לקיץ 2012. הזיכוי על כל חודשי החיסכון ייכלל בחשבונות החשמל השוטפים שייערכו לאחר תקופת ההסדר- החל מדצמבר 2012.

יודגש, כי החישוב נעשה על פי הצריכה המשוקללת בקוט"ש (קילוואט שעה), ומכיוון וחשבונות החשמל הם דו חודשיים, וחשבון יוני כולל צריכה שבוצעה טרם חודש זה – מומלץ ללקוחות שיירשמו להפחית את צריכת החשמל גם לפני חודש יוני הקרוב. כדי שהצריכה בחשבונות שיוגשו ביוני וביולי תהיה נמוכה מהחשבונות של אשתקד בתקופה המקבילה. כמו כן, על מנת ליהנות מהחזר מקסימלי בגין הפחתת הצריכה בחודשים אוגוסט וספטמבר 2012, מומלץ להמשיך ולהפחית צריכה גם לאחר 30.9.2012.

רק לקוח בתעריף ביתי או כללי שירשם להסדר ורישומו יאושר יכלל בהסדר.

פרטים מלאים, דוגמאות לאופן החישוב של ההפחתה בצריכה והזיכוי הכספי ורישום באתר האינטרנט של החברה עד 31.5.12.

לקראת ל"ג בעומר - זהירות מפגיעה במתקני חשמל

לקראת ל"ג בעומר, חברת החשמל מתריעה ומבקשת מהציבור לנקוט זהירות רבה בעת הדלקת המדורות בל"ג בעומר.

בחברה מזהירים ומדגישים כי יש סכנה בהבערת מדורות בקרבת מתקנים חשמליים, המוצבים במקומות שונים. יש לציין, כי הצבת ערימות גבוהות של עצים והבערתן מתחת לתיילי חשמל מסוכנת במיוחד, מחשש שהאש ורשפיה יגיעו לתיילי החשמל ויגרמו לשריפתם. מדובר בסכנת חיים, בגרימת נזקים למתקנים ולהפסקות חשמל.
חשמל הנחות חברה אזהרה מדורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד