ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

תאגיד המיחזור אל"ה מסכם את פעילות הקיץ השנייה של הגשמת משאלות

עשרות ילדים הגשימו משאלות, משפחה אחת זכתה בשבת משפחתית במלון ומאות משפחות הצטרפו למהפכת המיחזור

תאגיד המיחזור אל"ה מסכם את פעילות הקיץ השנייה של הגשמת משאלות
פחי מיחזור צילום: pixsabay

השבוע נערכה הגשמת המשאלות האחרונה במסגרת פעילות "מיחזורית המשאלות 2" של תאגיד המיחזור אל"ה. הזוכים הגשימו משאלות עם מגוון פרסים יקרי ערך כמו אופניים, צמידי פנדורה מקוריים, קורקינטים, רחפנים עם מצלמות, משחקי פליימוביל, לגו וערכות ספרים.

לפני כחודשיים הכריז התאגיד על פתיחת פעילות הגשמת משאלות ע"י השלכת בקבוקים למיחזוריות. אלפי משפחות נענו לאתגר, אספו בקבוקים והשליכו אותם למיחזוריות הפזורות ברחבי הארץ, לא לפני, שהם מציינים על בקבוק את המשאלה שהיו רוצים להגשים. במהלך הפעילות הייחודית, שנמשכה על פני שבעה שבועות, זכו 49 משפחות להגשים משאלות עם מגוון רחב של מתנות ופרסים בשווי עשרות אלפי שקלים.

הפעילות נועדה להטמיע את ערכי השמירה על הסביבה בקרב ילדים ולהעלות את המודעות הציבורית למחזר בקבוקי משקה משפחתיים במיחזורית. במהלך הפעילות עסקו הילדים עם המשפחות באופן פעיל ואקטיבי בשמירה על הסביבה. שבועות הפעילות, זיכו את תאגיד המיחזור אל"ה להיחשף לעשרות סיפורים מרגשים של ילדים שהחליטו למחזר בקבוקים, הגשימו משאלה וראו בכך סימן ברכה, שגרם להם להתחיל למחזר באופן קבוע. הסיפורים שזרמו, כמו גם השמועות שהסתובבו לאורך המבצע, סיפרו על ילד שאופניו נגנבו ממנו ובאותו שבוע זכה באופניים לאחר שהשליך את הבקבוקים למיחזורית שבעיר מגוריו; על ילד שזכה בקורקינט בדיוק ביום ההולדת שלו שחל ביום הזכייה ועל עוד עשרות ילדים שלכל אחד סיפור מרגש משלו.

מבצע הקיץ של תאגיד אל"ה • קרדיט: יח"צ

בתאגיד המיחזור אל"ה התרשמו מהרצון של הילדים למחזר ולהשפיע על הסביבה, זרמו אליו סיפורים אישיים רבים על ילדים שהשפיעו על חבריהם למחזר והתרגשו שם יחד אתם כשנודע להם על זכייתם. בתאגיד מציינים כי שמחו לבצע את שיחות הטלפון, שבישרו לילדים על הגשמת החלום שלהם עם תחושה של שליחות ללוות את המבצע המיוחד הזה, שנושא עמו מסר חינוכי עם ערך סביבתי ברור וחשוב. 

בתאגיד מציינים בשביעות רצון כי ההיענות הייתה מרשימה לאורך כל הפעילות, הוא הוגדר בהצלחה רבה והילדים ברחבי הארץ גילו ערנות רבה. "שמחנו לקבל סיפורים מרגשים, לשמוע את צהלות השמחה של הזוכים ואנו מברכים כל משפחה, שהחליטה לפעול למען הסביבה ולמחזר בקבוקים משפחתיים במיחזורית, ובכך להשפיע על איכות הסביבה בישראל. נמשיך בפעילות המיחזור למען העתיד והבריאות שלנו ולמען איכות הסביבה בארץ".   

תאגיד אלה הגשמת חלום מיחזור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד