כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עצת אחיתופל

גנץ ניסה למנף את הטעות אך סיבך עצמו יותר

לאחר המבוכה שגרם צעיר בעיר גבעתיים ליו"ר כחול לבן, כאשר לאחר שגנץ פרסם תמונה משותפת שלהם, נחשף כי הצעיר הביע תמיכה בנתניהו, היום ניסה גנץ למזער נזקים, אך הסתבך עוד יותר

גנץ ניסה למנף את הטעות אך סיבך עצמו יותר
בנימין נתניהו/בנימין גנץ צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

משתי מערכות הבחירות שבאו עלינו ב-2019, ניתן להסיק כי בכל הנוגע לקמפיינים פוליטיים ודעת קהל, בני גנץ אינו העיפרון המחודד ביותר בקלמר.

השבוע צייץ גנץ תמונה בה הוא נראה בתצלום 'סלפי' לצידו של תומך כביכול, בעיר גבעתיים ביום שישי האחרון.

אלא שמהר מאוד פורסם תיעוד מהמקום ואותו צעיר נראה בו כשהוא מצלם 'וידאו סלפי' לצידו של יו"ר כחול לבן ומכריז כי "איך אני אוהב אותך, אין כמו ביבי" כשבני גנץ מחייך במבוכה.

היום ניסה בני גנץ למזער נזקים ופרסם תמונת קולאז' כשבצד האחד נראה אותו צעיר לצידו של גנץ ובצד השני של הקולאז', נראה בנימין נתניהו כשלצידו אשה מבוגרת הנושקת לידו.

מעל תמונת הקולאז' כתב גנץ, "לא יודע מה איתו, אני נהנה לפגוש אתכם", כשהוא מנסה להעביר במסר כי נתניהו מתנהל אל מול האזרחים בצורה מנוכרת בעוד הוא, גנץ, מתייחס בצורה חמימה ועממית לעם.

מי שראתה את הפוסט הזה וזעמה היא חברת הכנסת מאי גולן - שאמא היא המבוגרת הנראית לצידו של נתניהו והיא מיהרה לנסח פוסט תגובה חריף כנגד יו"ר 'כחול לבן'.

"מה קורה בני גנץ" פותחת גולן את פוסט התגובה, "החלטת לרדת נמוך? האהבה שרה"מ מקבל פשוט לא נותנת לך מנוח? אז תקשיב מר רוטציה, למרות שחבורת היועצים שלך יעצה לך לפרסם את התמונה הזו - להתנשא מעל אמי בת ה73 שלמדה בבית אביה מעיראק לכבד אנשים בצורה מסויימת, לא ייתן לך קולות להיפך, רק יחשוף עוד את פרצופף האמיתי והמתנשא" סיימה מאי את הפוסט הזועם. 

 

 

מאי גולן בני גנץ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד