י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דם רע בבירה

מתקפה חסידית על משה ליאון ו'דגל': "לוקחים מבנים מהחסידים"

המאבק בין סיעות דגל התורה לאגודת ישראל על השלל הקואליציוני בעיריית ירושלים מחריף, כאשר ראשי אגודת ישראל טוענים בתוקף כי המוסדות החסידיים מופלים לרעה בעיר על ידי הסיעה הליטאית • פרוש: "כל מה שעושים בירושלים, מנסים לקחת מהמוסדות החסידיים לאחרים"

מתקפה חסידית על משה ליאון ו'דגל': "לוקחים מבנים מהחסידים"
ליצמן ופרוש צילום: הדס פרוש, פלאש90

התקפה חסידית: כשנה מאז הורכבה הקואליציה העירונית בעיר ירושלים ולאחר שתוצאות הבחירות הביאו לשינוי יחסי הכוחות שהחסידים ירדו בכוחם הפוליטי שאגודת ישראל זכתה בשלושה נציגים בלבד, כאשר בתקופה האחרונה התעוררו חילוקי דעות בין הסיעות - יוצאים ראשי 'אגודת ישראל' במתקפה על ראש העיר ונציגי 'דגל התורה'.

במהלך סיורי נציגי 'אגודת ישראל' בצפון, התבטא סגן השר מאיר פרוש בעניין יחסי הכוחות בעיר ירושלים שהוא תקף את נציגי 'דגל התורה' ואמר, כי "בבחירות בירושלים אמרו שצריכים מהפכה כי צריך לקחת מבנים בשכונות המעורבות לחרדים. בנתיים, לא קרה כלום, וכל מה שעושים, מנסים לקחת מהמוסדות החסידיים לאחרים".

דברים דומים אמר גם סגן השר יעקב ליצמן בישיבה סגורה עם נציגי חסידות גור ברחבי הארץ בסוף השבוע החולף, "יש לנו כמה בעיות בכמה ערים", כשליצמן מעלה על המצוקה בחיפה, ובערד, ומוסיף כי ״"רושלים גם לחסידים יש בעיה, בעיקר לחסידים לנו (חסידות גור א.ק.) לא כל כך", סגן השר האשים את 'דגל' במאבק שהם מנהלים נגד 'אגודת ישראל' כשאמר "כי גם לשם אנחנו נגיע ונפתור את הבעיות".

יעקב ליצמן מאיר פרוש משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד