י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
משתה המנדטים נמשך

נתניהו: "אסור להצביע לש"ס ולקוות שזה קול לנתניהו"

קמפיין הגוואלד שמפיק ראש הממשלה נתניהו מידי מערכת בחירות, עולה היום שלב ובשידור חי ברשת הפייסבוק עובר ראש הממשלה לטפל בקולות החרדים ופוסק כי אסור להצביע לש"ס ולקוות שזה קול לנתניהו • "אין הצבעה בשני פתקים, אי אפשר להגיד שאני מצביע לש"ס ולנתניהו"

נתניהו: "אסור להצביע לש"ס ולקוות שזה קול לנתניהו"
נתניהו ודרעי צילום: פלאש 90

קמפיין משתה המנדטים של ראש הממשלה נמשך במלוא המרץ, לאחר שנתניהו תקף לאורך כל השבועות האחרונים רק את רשימת 'ימינה' בראשות שקד כשקרא לתמוך בליכוד והבהיר כי לא משנה הגדול של המפלגה אלא אך ורק הגודל של מפגלת השלטון, שכן על המפלגה הגדולה תוטל מלאכת הרכבת הממשלה - ממשיך נתניהו בקמפיין הגוועלד המסיבי גם נגד הסיעה החרדית ש"ס.

בשידור לייב ברשת בפייסבוק אמר הערב (שני) ראש הממשלה נתניהו, "אני מודאג, כי הדרך בה אנחנו מובילים את מדינת ישראל תוך כדי פיתוח כללית, טכנולוגית, דיפלומטית וביטחונית - כל אלה בסכנה. אני רואה את הסקרים שמראים כי רבים מהמצביעים שלנו נשארים בבית או נותנים את הקול שלהם, מי שמפצל את הקול זורק את הקול" פסק נתניהו.

לדברי ראש הממשלה, "אין הצבעה בשני פתקים, אי אפשר להגיד שאני מצביע לש"ס ולנתניהו, אין דבר כזה אני מצביע סמוטריץ' שקד ונתניהו, אין דבר כזה, אני לא יודע על מי הם ימלציו". לדבריו, "אנחנו (הליכוד א.ק.) חייבים להיות הרבה יותר גדולים כדי למנוע מלפיד וגנץ לכהן כראשי ממשלה. תצביעו למחל".

בנימין נתניהו ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד