י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חיפש בשידור בגוגל

הח"כ מ'כחול לבן' הביך את השדרן החרדי

הח"כ הדתי מ'כחול לבן' חילי טרופר, התראיין הערב ברדיו 'קול חי' והצליח לסתור טענה של השדרן הוותיק אבי מימרן, לפיה רבנים לא כינו את יאיר לפיד "עמלק" | הח"כ פתח בגוגל אתרים חרדים והחל לצטט

הח"כ מ'כחול לבן' הביך את השדרן החרדי
אבי מימרן וחילי טרופר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במהלך ראיון של ח"כ חילי טרופר מ'כחול לבן' הערב (שני) אצל העיתונאי אבי מימרן במהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי', עלה לנושא הדיון בהסתה של לפיד כנגד החרדים.

מימרן שאל את טרופר בראיון, איך אפשר להסית בצורה כזו כשאומרים שהחרדים רוצים את כל הכסף של המדינה ושהחרדים הם עלוקות ופרזיטים.

טרופר מצידו השיב כי לפיד לא השתמש במילים עלוקות ופרזיטים והוסיף כי הרבנים החרדים התבטאו במילים 'עמלק' על לפיד שהכוונה היא להרוג.

מימרן טען להגנתו כי הדברים אינם נכונים והציטוט של מרן הרב שטיינמן על עמלק אינו נכון וביקש מטרופר כי יקח עשרה ימים ויעשה שיעורי בית ויחזור אליו עם הציטוטים של הרבנים.

טרופר השיב במיידית כי לא ייקח עשרה ימים ותוך דקות ספורות חיפש בגוגל וציטט מהאתרים החרדים.

בדבריו ציטט מ'בחדרי חרדים', את דבריו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, שפורסמו על ידי כתבנו משה ויסברג בחודש אלול תשע"ג. הגראי"ל אמר: "עמלק בדורינו, מה שצריך לכוון עליו - זה יאיר לפיד". לפיד היה אז שר אוצר וגזר גזירות על הציבור החרדי.

כן ציטט הח"כ גם את דבריו של המשגיח הגר"ח מישקובסקי, שתקף בישיבת 'ארחות תורה' אחרי חג הפורים את גנץ ולפיד מ'כחול לבן', והתריע באם חס ושלום הם ינהיגו את המדינה ואמר שהם מזרע עמלק.

חילי טרופר יאיר לפיד עמלק אבי מימרן רדיו קול חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד