ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא יעלה על הדעת"

צפו: דרעי חושף את הפוטש שיזמו לנתניהו בליכוד

הערב מתברר כי הבחירות הנוכחיות היו יכולות להימנע, אם היה השר דרעי מפר את נאמנותו הבלתי מסויגת לבנימין נתניהו | בתיעוד שפרסם הכתב יאיר שרקי, נראה דרעי מגלה כי הופעלו עליו לחצים מתוך 'הליכוד' להמליץ לנשיא על מועמד אחר מתוך הליכוד להרכבת הממשלה | ומה היא תגובתו של לפיד לפרסום

צפו: דרעי חושף את הפוטש שיזמו לנתניהו בליכוד
אריה דרעי צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בכנס סגור בו הוא כינס את בכירי הרבנים מהציבור הספרדי, חשף יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי כי בערב פיזור הכנסת ה-21, שהגיע בעקבות כך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה בשל התעקשותו של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שלא לשנות "אות או פסיק בחוק הגיוס" כדבריו, נעשה ניסיון פוטש נגד נתניהו מתוך 'הליכוד'.

את התיעוד מדבריו של השר דרעי חשף העיתונאי יאיר שרקי ב'ערוץ 12', וכך נראה דרעי אומר, "היו עלינו לחצים ללכת לבחירות. למה ללכת לבחירות? בו ניתן לנשיא שיטיל את זה על מישהו אחר, הם באו אליי בכירים בליכוד, ובמפלגות אחרות, ואומרים למה אתה נותן לו גיבוי עד הסוף. אמרתי רבותיי לא יעלה על הדעת, הציבור רצה את נתניהו, הלכנו לבחירות ואמרנו נתניהו, אי אפשר למנות בגלל שליברמן החליט להחליף את נתניהו – ואנחנו עכשיו נגיד לנתניהו 'יאללה, עשית את שלך לך הביתה".

עוד הוסיף השר דרעי, "אין לי ספק שש"ס עם 12 מנדטים הרבה יותר חשובה לנתניהו ולליכוד, מאשר מנדט אחד או 2 מנדטים לליכוד פחות או יותר".

בשיחה אחרת סיפר השר כי קיבל פניה דומה בימים האחרונים, לגבי המאמצים להקים ממשלה עם 'הליכוד' ובלי נתניהו.

ח"כ יאיר לפיד הגיב לפרסום ורמז כי גם הוא קיבל פניות דומות מתוך 'הליכוד' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו, "לא רק אותך אריה, לא רק אותך".

אריה דרעי בחירות 2019 בנימין נתניהו פוטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד