י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אין הדתה - יש החלנה"

השר פרץ מעריך: "נקבל 13-14 מנדטים"

בירושלים התקיים אתמול כנס של אתר 'סרוגים', בו נאמו הפוליטיקאים מימין שכמובן נשאלו על מערכת הבחירות ועל התפקידים אותם הם נושאים, ביניהם היה יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ, שאמר כי "יש החלנה שמנסים לכפות עלינו"

השר פרץ מעריך: "נקבל 13-14 מנדטים"
הרב רפי פרץ בכנס 'סרוגים' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אין הדתה במשרד החינוך, אין הדתה במדינת ישראל אם יש משהו, יש בדיוק ההפך, יש החלנה שמנסים לכפות עלינו", כך אמר אמש (שני) שר החינוך הרב רפי פרץ, בכנס 'סרוגים' שהתקיים במלון 'רמדה' בירושלים. כמו כן הבהיר, "אני רוצה להמשיך להיות שר החינוך".

בנוגע לאיחוד בין המפלגות בימין אמר שר החינוך פרץ למראיין אריה יואלי: "המטרה שלנו הייתה לאחד את השורות, הצלחנו בפעם שעברה עם 'עוצמה' וזה הוכיח את עצמו, הפעם 'עוצמה' הגיעו עם דרישות מרחיקות לכת. בבחירות אלו הצלחנו יחד עם 'ימינה' כדי שתהיה ממשלת ימין חזקה בראשות בנימין נתניהו. בעזרת ה' אלי בן דהן לא יהיה בחוץ".

לדבריו, "נגיע ל-13-14 מנדטים. מי שהולך ובוחר בהרפתקה שאני לא יודע מה הקצה שלה, שהם נמצאים בגבול אחוז החסימה, מצביע לשמאל", עקץ את 'עוצמה יהודית'.

באשר להקלטות שפורסמו מאשתו מיכל פרץ, אמר שר החינוך בכנס 'סרוגים': "אני לא מנהל את אשתי, יש לה את הדברים שהיא עושה. אנחנו מדברים הרבה מאד ביחד אבל את ההחלטות שלי אני מקבל לבד. אני ממוקד במשימה, המשימה שלנו היא שממשלת ימין תעלה לשלטון ותמשיך את השלטון לא בשבילי אלא לאחים שלנו ביהודה ושמרון, ובשביל הערכים היהודיים שלנו. עשיתי את החיבור כדי שנגיע ל-61 חברי כנסת כי גילנו אחריות".

רפי פרץ בחירות 2019 מפלגת ימינה עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד