י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התעקש לקבל תשובה ברורה

כשיאיר נתניהו התעמת עם מס' 9 ב'ימינה'

בנו של ראש הממשלה שהפך לכוכב רשת בזכות העימותים וההתקפות שלו בחשבון הטוויטר, התעמת אמש ממושכות עם מועמדת מס' 9 ברשימת 'ימינה' לכנסת, לאחר שזו האשימה את נתניהו בהקמת ממשלת שמאל אם מפלגתה לא תהיה חזקה וגדולה מספיק | יאיר נתניהו התעקש לקבל תשובה ברורה: "‏‎למה. אתם. לא. מעזים. לתקוף. את. ליברמן. אפילו. לא. מילה?‏‎", ככתבו וכלשונו

כשיאיר נתניהו התעמת עם מס' 9 ב'ימינה'
יאיר נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL/Flash90

ירי בתוך הנגמ"ש: עימות פומבי ממושך נרשם אתמול (שני) ברשת החברתית טוויטר, בין רוני ססובר - מועמדת במפלגתם של איילת שקד ונפתלי בנט, לבין יאיר נתניהו.

ססובר צייצה בחשבון הטוויטר שלה והתריעה כי ‏‏"אם ימינה לא תהיה גדולה, נתניהו יעשה מה שהוא עושה כל בחירות - נתניהו יקים ממשלה עם השמאל. שלא תגידו לא חשבנו, לא ידענו, לא שמענו ולא ראינו את הנולד. רק ימינה גדולה וחזקה תביא לממשלת ימין. רק טב".

יאיר נתניהו לא נשאר חייב, והגיב, כי הוא מתעניין מדוע ימינה לא מנסה לקחת קולות מליברמן שהוא מבחינת ראש הממשלה מחוץ לגוש הימין.

רוני ססובר הגיבה בחזרה, "לצערי הליכוד עסוק כל הזמן בניגוח ימינה וראשיה במקום להתמקד בהרחבת הגוש. אנחנו פונים לכל ימני שרוצה לראות ממשלה ימנית המקדמת מדיניות ימנית. זה יקרה רק אם ימינה תהיה גדולה ומשמעותית לצד אביך והליכוד. מצביעיו הימנים של ליברמן, שאינם שונאי חינם, צריכים למצוא את עצמם בימינה".

יאיר לא הסתפק בתשובתה והמשיך לעקוץ, "‏‎גם פה לא תקפת את ליברמן. אני באמת לא מבין. הרי אין ממשלת ימין אם לא מעבירים קולות מליברמן. למה אתם לא מנסים לקחת לו קולות? ששקד ובנט הקימו את הימין החדש הם אמרו שהם יפנו לציבור הימני החילוני הליברלי. אז למה אתם לא עומדים בכך ומנסים לקחת קולות מליברמן אליכם?".

"‏‎אנחנו פונים לכל ימני שרוצה בשלטון הימין. חילוני, דתי, ליברלי, כל ימני שרוצה ממשלה ימנית צריך להצביע לימינה", קבעה ססובר והוסיפה, "לא תהיה ממשלת ימין אם נהיה קטנים מידי. ראינו את זה בבחירות הקודמות. לעומת זאת, אם נהיה גדולים ומשמעותיים ניתן לאביך סיבה טובה לפנות קודם כל אלינו ולהקים ממשלה ימנית."

העימות נמשך כשיאיר נתניהו ממשיך להתעקש ומדגיש את שאלתו עליה לא קיבל תשובה ברורה מהמועמדת, "‏‎למה. אתם. לא. מעזים. לתקוף. את. ליברמן. אפילו. לא. מילה?‏‎".

"‏‎יאיר, האם אביך יכניס את גנץ לממשלה?", שאלה מועמדת מס' 9 ב'ימינה'. ויאיר הבן הגיב, "‏‎לא. האם תשבו בממשלה בה ליברמן ראש ממשלה ברוטציה? האם אתם מתחייבים שלא תמליצו על אף מועמד אחר חוץ מנתניהו, (גם אם ליברמן יעשה שוב את התרגיל שלו?)".

רוני ססובר הגיבה, "‏‎ברור שלא נשב בממשלה בה ליברמן רה"מ ברוטציה. הוא חבר לשמאל ומטרתו להדיח את אביך ולהכתיר את גנץ/לפיד. וכל ראשי המפלגה אמרו כבר בבירור שימליצו על נתניהו. הבעיה הפוכה: האם אביך ינסה שוב להדיר את מפלגתנו (כמו ב2013 וב2015)?".

יאיר נתניהו הגיב. "‏‎ימינה תהיה המפלגה הראשונה שיזמין לקואליציה (כרגע לא רלוונטי כי יאיר לפיד ראש ממשלה לפי הסקרים). אני שואל ומתייג את בנט ושקד כבר שבוע בשאלה, האם בכל מצב לא ישבו תחת ליברמן רוה"מ, ומה יעשו אם ליברמן יעשה שוב את מה שעשה לפני חודשיים? האם ימליצו אך ורק על נתניהו ולא על עצמם או אחר?".

נתניהו ג'וניור הוסיף, "‏‎ומצטרף לשאלה אם תשובתך היא בשם בנט ושקד וסיעת הימין החדש, ולא רק על דעת עצמך, והאם זאת התחייבות לבוחרים שלכם".

רוני ססובר המשיכה להשיב לו, "‏‎תשובתי היתה בשם כל הימין החדש. אשמח שגם אתה תשיב לי: לאור תמיכתנו הברורה, מדוע מפנה אביך כל כך הרבה אש כלפי ״ימינה״ באופן שאינו תורם מאומה להגדלת הגוש? מדוע אינו עוסק בלהסיר את עוצמה ולמנוע שריפת קולות, ובניסיון להעביר קולות ממרכז-שמאל לגוש הימין?".

יאיר נתניהו הגיב וסתם את העימות, "‏‎שאתם תורידו את האש מהליכוד ותעבירו לליברמן (ההוא החבר של שקד מהמסיבה אצל ברק רוזן ביום העצמאות, והיחיד שמעביר קולות מגוש הימין לגוש השמאל) אני מניח שהליכוד יעשה אותו דבר".

יאיר נתניהו רוני ססובר מפלגת ימינה בחירות 2019 עימות בטוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד