י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצטרף למסיתים

יעלון משנה הטון ותוקף את הרבנים החרדים

חבר הכנסת משה בוגי יעלון מראשי מפלגת 'כחול לבן', התארח היום בערוץ הכנסת ובדבריו תקף את הרבנים: "כשרבנים מתעלמים מהשחיתויות של נתניהו, זה בשביל הכספים לישיבות"

יעלון משנה הטון ותוקף את הרבנים החרדים
בוגי יעלון צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתוכנית פרלמנט צהריים של 'ערוץ הכנסת' בהגשת העיתונאית מזל מועלם, התארח היום (שלישי) הרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת משה בוגי יעלון שעד היום נמנע מלתקוף ישירות את הציבור החרדי, אך נדמה כי יחד עם הבחירות הקרבות, גם הוא מצטרף להסתה של ראשי מפלגתו האחרים ותוקף את הציבור החרדי.

הראיון של יעלון בערוץ הכנסת נסוב סביב הקלטות שנחשפו אמש ב'חדשות 13' על ידי הכתב ספי עובדיה, בהן נשמע ראש הממשלה נתניהו מתערב לטובת 'ערוץ 20' ומבקש לבטל את 'מועצת הכבלים והלוויין'.

בקלטות נשמע נתניהו צועק על איוב קרא ודורש מימנו שיפעל יותר על מנת לקדם את הערוץ הימני.

יעלון טוען, כי נתניהו, במיוחד מאז בחירות 2015, לנוכח ההסתבכויות שלו, מבקש להשתלט על כלי התקשורת, כדי לשלוט במה אומרים עליו שחלילה לא תשמע עליו דבר ביקורת.

"רבנים אמרו טוב זה רק סיגריות" תקף חבר הכנסת יעלון במהלך הראיון את רבני הציבור החרדי, "אמרתי להם, סליחה, אתם לא אנשי מוסר שצריכים לתת דוגמא? בגלל הכספים שאתם מקבלים עכשיו בשביל ישיבות אתם מתעלמים מהשחיתות?"

דבריו של בוגי יעלון, מצטרפים לאמירתו של יו"ר התנועה בני גנץ, שהצהיר היום בראיון כי לא יפנה למפלגות החרדיות כדי להקים ממשלה.

בראיון שהעניק הבוקר (שלישי) ב׳ווינט׳, אמר גנץ כי הוא יקרא לאחר הבחירות לליכוד להצטרף לממשלה בראשות כחול לבן. גנץ הוסיף ואמר כי הוא לא צפוי לפנות למפלגות החרדיות שיצטרפו לממשלתו. לדבריו, "אנחנו נגד סחיטה, נפנה לליכוד כדי להקים ממשלה שמבוססת על הרוב החילוני בישראל".

 

משה בוגי יעלון מפלגת כחול לבן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד