י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשעה טובה

אסירים באגף התורני סיימו קורס סופרי סת"ם

היום נערך טקס הסיום לקורס סופרי סת"ם באגף התורני של כלא צלמון • הקורס הועבר במשך שלושה חודשים והוא הביא שילוב של לימוד הלכות והתנסות מעשית

אסירים באגף התורני סיימו קורס סופרי סת"ם
אסירים דתיים וחרדים בסיום קורס סת"ם צילום: דוברות שב"ס

טקס סיום קורס הכשרה מקצועית, קורס מבוא לכתיבת ספרי תורה תפילין ומזוזות (סופר סת"ם) נערך היום (שלישי) בכלא צלמון, במסגרת שיתופי פעולה של רבנות שב"ס עם מערך התעסוקה.

מדובר בקורס ייחודי לאסירים שומרי מצוות ואשר הותאם לאגף התורני בכלא 'צלמון' המבטא שילוב של לימוד הלכות והתנסות מעשית. הקורס נערך במשך כשלושה חודשים.

בקורס נלמדו תהליכים עכשווים לצד תהליכים הקיימים מאות שנים וקורס סופר סת"ם מבטא חוויית לימודים שמיועדת למי שמעוניין להעמיק את הידע ולעסוק בתחום.

ניתן למצוא הרבה עיסוקים בתחום, מבדיקה ותיקון ספרי תורה ועד נציג מכירות בתחום כשהמטרה היא לייצר עבור האסירים הזדמנות תעסוקתית המתאימה לאורח חייהם לאחר השחרור מהכלא.

הקורס מועבר ע"י מרצה מנוסה מהשורה הראשונה של סופרי הסת"ם בארץ, בעל הרבה שנות וותק שנתן יחס חם ואישי וחשף בפני התלמידים את עולם היהדות מהיבט הכתיבה על קולמוס.

בסיום הקורס הופק טקס בשיתוף הנהלת הכלא, בו האסירים קיבלו תעודה מקצועית מטעם "מכללת עתיד" שביצעה את הקורס עבור שב"ס וללא סימן היכר של בית הסוהר לטובת העסקה באזרחות.

כלא צלמון סופר סתם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד