ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צעד תמוה במיוחד

שערוריה: קווי ש"ס נחסמו, יהדוה"ת לא

משתמשים בטלפונים הכשרים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שניסו בימים האחרונים להתקשר לקו הדיווחים של תנועת 'ש"ס',  הופתעו לגלות כי המספר חסום בפניהם • כאשר הם ניסו להתקשר לקו דיווחים דומה, של 'יהדות התורה', הם לא נתקלו בשום בעיה והשיחה בוצעה

שערוריה: קווי ש"ס נחסמו, יהדוה"ת לא
חרדי משוחח בפלאפון צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משתמשים בקווי הפלאפון בקומות הכשרות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', שניסו בימים האחרונים להתקשר לקו הדיווחים של תנועת 'ש"ס', הופתעו לגלות כי המספר חסום בפניהם. "מנוי הטלפון שברשותך שייך לקומה הכשרה הכולל שירות סינון שיחות בפיקוח ועד הרבנים לענייני תקשורת", נשמעה ההקלטה האוטומטית. אולם, כאשר הם ניסו להתקשר לקו דיווחים דומה, של 'יהדות התורה', הם לא נתקלו בשום בעיה והשיחה בוצעה.

לטענת המשתמשים, הסיבה לחסימה ממש תמוהה, כיוון שהחסימה נועדה לשמור על האפשרות להתקשר לתכנים שאינם ראויים, אולם איזו בעיה יכולה להיות בקו הדיווחים של ש"ס?

אחד המשתמשים אמר ל'בחדרי חרדים', כי ההחלטה לחסום את קו הדיווחים של ש"ס מכעיסה ומקוממת. לדבריו, "מדובר באפליה בוטה של הציבור הספרדי. אין שום הבדל בין הקו של ש"ס לקו של 'יהדות התורה'. החסימה נובעת מגזענות וניסיון פגיעה בקמפיין ש"ס בלבד".

בוועדת הרבנים טענו בתגובה ל'ישראל היום', כי שני הקווים חסומים, אך לא הסבירו מדוע יש לחסום את הקווים: "מבדיקת הנתונים עולה כי אין כל אפליה בהקשר לקווים שהצגת בפנייתך, שני הקווים שהזכרת בפנייתך אינם פתוחים לעת עתה. לגופו של עניין, ההכרעה בדבר קווים מסוג זה, מסורה בידי מרנן ורבנן גדולי ישראל חברי וחכמי מועצות גדולי וחכמי התורה, ובהתאם להכרעתם תנהג ועדת הרבנים לענייני תקשורת".
נזכיר, כי לפני כחודש חתמו עשרות אלפי משתמשים על עצומה נגד 'ועדת הרבנים' בטענה כי "היא הוקמה על מנת לחסום תכנים שאינם ראויים, בעוד בפועל היא משתמשת בכוחה על מנת לחסום כל מה שלא נראה לה טוב בעין".
ש"ס יהדות התורה קווי נייעס בחירות 2019 ועדת הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד