י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נלחמים על חייו

בן 10 נפל מקומה שישית ונפצע באורח אנוש

ילד בן 10 נפל היום מקומה שישית במבנה מגורים בעיר יבנה ומצבו מוגדר אנוש • השכנים ברחוב מצאו אותו מוטל פצוע על הקרקע והזעיקו למקום את כוחות ההצלה

בן 10 נפל מקומה שישית ונפצע באורח אנוש
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ילד בן 10 נפל היום (שלישי) מהמרפסת בקומה השישית בבניין מגורים ביבנה. השכנים ברחוב מצאו אותו מוטל פצוע על הקרקע והזעיקו למקום את כוחות ההצלה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות שמצב קשה מאוד, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.
 
ד"ר אורי בלה, מנהל מיון ילדים בבית החולים שבו הילד מטופל, מסר כי הוא סובל מחבלה רב-מערכתית, מורדם ומונשם. "הוא הגיע אלינו במצב קשה מאוד ומסכן חיים. הוא מטופל כעת ביחידה לטיפול נמרץ על ידי צוות רב-מערכתי הכולל רופאי ילדים, כירורגים, אורתופדים ומרדימים שנלחמים על חייו".
 
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפל מגובה של מספר קומות בבניין מגורים ביבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו במצב קשה עם חבלות בכל חלקי גופו".
 
חובשת רפואת חירום במד"א יעל מלוקה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו ילד שוכב בחצר סמוך לכניסת בניין המגורים, ואזרחים סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. העלנו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".

מעיריית יבנה נמסר כי "צוות השירות הפסיכולוגי, מינהל החינוך והנהלת בית הספר היסודי בו לומד הילד קיימו בשעה האחרונה פגישה בבית הספר במטרה לאפשר מתן מענה לקהילת התלמידים וההורים. מנהלת בית הספר נמצאת בקשר עם הוריו של הילד ומתעדכנת במצבו וכולנו תקווה לבשורות טובות".

בהזדמנות זו קראו להימנע מהפצת שמועות, תמונות וסרטונים מזירת האירוע. הפצתן של התמונות והסרטונים הקשים לצפייה בקבוצות וברשתות החברתיות, פוגעת בכבוד האדם, בפרטיות ובצנעת הפרט.

מצב אנוש נפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד