ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דרעי משיב ועוקץ

"בש"ס נאמנים לנתניהו יותר מחבריו בליכוד"

לאחר שראש הממשלה קרא למצביעי ש"ס שרוצים בהמשך שלטונו להצביע לליכוד - דרעי משיב לנתניהו ואומר כי נציגי ש"ס נאמנים יותר לימין ולנתניהו מחבריו בליכוד. וגם, דרעי מזמין את גנץ, אשכנזי ויעלון לקואליציה ללא לפיד 

"בש"ס נאמנים לנתניהו יותר מחבריו בליכוד"
מארק ישראל סאלם, פלאש 90

לאחר שראש הממשלה קרא אמש לתומכי ש"ס שרוצים בהמשך שלטונו לבוא ולהצביע דווקא לליכוד ולא לש"ס כשלדבריו "אין הצבעה בשני פתקים, אי אפשר להגיד שאני מצביע לש"ס ולנתניהו, אין דבר כזה" בהמשך הוסיף נתניהו, כי "אנחנו (הליכוד א.ק.) חייבים להיות הרבה יותר גדולים כדי למנוע מלפיד וגנץ לכהן כראשי ממשלה. תצביעו למח"ל" - יו"ר ש"ס אריה דרעי משיב היום (שלישי) לנתניהו ועל הדרך עוקץ את ראש הממשלה, על כך שיש כאלה בליכוד שחותרים תחתיו.

בהצהרה לתקשורת שמסר הערב (שלישי) אמר יושב ראש ש"ס, השר אריה דרעי: "ראש הממשלה נתניהו יודע את מה שאני יודע לא פחות טוב ממנו, ש"ס וחברי הכנסת שלה נאמנים לו ודואגים להמשך שלטונו לא פחות ואף יותר מחלק מחבריו בליכוד".

עוד אמר דרעי, כי "נכון הוא מחויב כיו"ר מפלגת הליכוד להגיד להצביע מח"ל, אבל אין לי ספק שהוא ישמח לדעת שש"ס חזקה והתחזקה ועומדת מאחריו. שחלק מהליכוד יודעים שש"ס היא יחידה שמגובשת שהיא לא תתן לפגוע בו אז גם בליכוד יהיה שקט ויהיה לו שקט ושלווה והוא יוכל להקים ממשלה".

דרעי הוסיף וקרא ליו"ר 'כחול לבן' להיפרד מיאיר לפיד ולהצטרף לממשלת הימין כשאמר, "אני משוכנע שראש הממשלה יקבל את המנדט מהנשיא ותקום ממשלה יהודית ימנית מסורתית. אני גם משוכנע שאחרי שנקים את הממשלה גם בני גנץ, ואשכנזי ובוגי יעלון יתקנו את הטעות שעשו והם ייפרדו מיאיר לפיד, אז הן מזמנים להצטרך לממשלה ונקבל אותם, אני משוכנע בזה", סיים דרעי.

אריה דרעי בנימין נתניהו ש"ס בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד