י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בחרתם לעשות קרקס"

בפעם ה-6: רון קובי לא הצליח להעביר תקציב

גם לאחר שקיבל ארכה משר הפנים אריה דרעי בניסיון נוסף להעביר תקציב לעיריית טבריה, נכשל רון קובי בפעם השישית במשימה ותקף: "עוד יום שחור לטבריה" 

בפעם ה-6: רון קובי לא הצליח להעביר תקציב
ההצבעה בטבריה צילום: באדיבות המצלם

הערב (שלישי) בשעה 19:00 התכנסה מועצת עיריית טבריה על מנת לנסות ולאשר את תקציב העירייה בפעם השישית, זאת לאחר ארכה שקיבל קובי לפני משורת הדין, משר הפנים אריה דרעי - אותו הוא מרבה לתקוף השכם והערב.

על פי דיווחים שהופצו בשעות הצהריים, ראש עיריית טבריה רון קובי, שצפה מראש שהתקציב לא יעבור, הביא למקום ציוד צילום איכותי על מנת שיוכל לצלם כל העת, ולהאשים לאחר מכן את החרדים בכך שלא עבר התקציב. אולם, למרות זאת קובי העלה פוסט לפייסבוק לפני הישיבה בה כתב כי הוא "מקווה שתקציב העירייה יעבור".

חברי המועצה הדתיים והחרדים שידעו על כוונותיו של קובי, ביקשו מהציבור לא להגיע לישיבת המועצה על מנת שלא לתת לקובי חומר לנגח בו.

ואכן, ברוב קולות נגד - תקציב עיריית טבריה לא עבר בישיבת המועצה. רון קובי שכמובן רתח, זרק לאוויר את המשפט האלמותי שלו: "אני מבין שבחרתם לעשות קרקס, עוד יום שחור לטבריה".

לאחר מכן, עבר קובי להתקפה בפייסבוק על יו"ר ש"ס אריה דרעי, ועל יו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן, כשהפעם תקף גם את יו"ר 'ימינה' איילת שקד, ואמר כי "בושה שפוליטיקאים מהפוליטיקה הארצית מתערבים בתקציב עיריית טבריה".

כמו כן, לקראת ישיבת המועצה, המשטרה אישרה באופן חריג להפר את צו ההרחקה בין ראה"ע טבריה רון קובי לחבר המועצה רפאל טרבלסי.

בתוך כך, למרות הדיווחים כי רון קובי פורש מהמירוץ לכנסת ה-22 עם מפלגתו 'הימין החילוני' - מחוסר בתקציב, מקורביו טוענים כי הוא ממשיך במירוץ, אך אכן אזל לו כל הכסף לקמפיין.

רון קובי עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד