י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אבל כבד בשכונה

ראש הכולל מקרית הרצוג נפטר מדום לב

הצדיק רבי דוד עובדיה זצ"ל, שהקים את האימפריה הספרדית של בני התורה בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, נפטר לאחר שעבר דום לב בימים האחרונים והערב הלך לבית עולמו

ראש הכולל מקרית הרצוג נפטר מדום לב
הרב הצדיק רבי דוד עובדיה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הערב (שלישי) נפטר לבית עולמו הרב הצדיק רבי דוד עובדיה זצ"ל, ראש כולל ומוסדות 'תפארת ישראל' בשכונת קרית הרצוג בבני ברק והוא בן 70 בפטירתו. 

המנוח שסבל מבעיות לב, עבר דום לב לפני מספר ימים ואושפז במצב קשה בבית החולים, שם נפטר הערב לבית עולמו למגינת לב בני המשפחה והמוני מכריו.

המנוח נולד בט' כסלו תש"י, בחייו נשלח על ידי מרן ראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל, להקים עולה של תורה בשכונת קרית הרצוג ושימש כראש כולל 'תפארת ישראל' בבתי הכנסת 'היכל שמואל' ו'זיו יהודה' בשכונה. 

הוא היה מהמשפחות ומהדמויות המוכרות בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, אחד מתושבי השכונה סיפר ל'בחדרי חרדים', "הוא בעצם הקים את האימפרייה הספרדית של בני התורה בשכונה, יש לו כמה כוללים גם ביום וגם כולל ערב, אין אחד שלא הכיר אותו בשכונה, הוא היה דמות מיוחדת במינה שכל חייו היו רק להרבות תורה, כל ליל שבת היה מוסר שיעורים והיה מאיר פנים בצורה מיוחדת לכל אדם לצד חלוקת מזון למשפחות נזקקות". 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך - 12 ילדים נכדים וצאצאים ובראשם את בנו ממשיך דרכו, שהיה שותף עמו בהקמת המוסדות, הרב הגאון רבי אברהם ישעיהו עובדיה ראש כולל 'תפארת ישראל'. 

מסע הלוויה ייצא הלילה (שלישי) בשעה 23:00 מביתו ברחוב קובלסקי 9 א' בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, דרך רחוב הצבי ובית הכנסת 'זיו יהודה', לעבר בית החיים ויז'ניץ בעיר, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קרית הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד