י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נקשרו לעצים והוכו קשות

'לב טהור' ביצעו לינץ' בצלמים הישראלים

מעללי 'לב טהור' נמשכים: שני צלמים ישראלים של ערוץ טלוויזיה מוכר, נתפסו על ידי אנשי 'לב טהור' בגואטמלה, אשר קשרו אותם לאחד העצים והכו אותם קשות | השניים הגישו תלונה ועד כה לא דווח על עצורים 

'לב טהור' ביצעו לינץ' בצלמים הישראלים
צלמים. אילוסטרציה צילום: unsplash

שני כתבים ישראלים של ערוץ הטלוויזיה הלאומי 'נשיונל ג'יאוגרפיק' הוכו על ידי אנשי כת 'לב טהור' באורטוריה, שבמחוז סנטה רוזה בגואטמלה, כך דווח בחשבון הטוויטר הרשמי של אנשי כוחות כיבוי והצלה. הקורבנות הם ממוצא ישראלי והיו בחוות אמטילו, כחלק מעבודה לתיעוד תמונות שישמשו לערוץ הטלוויזיה של ארגון נשיונל ג'אוגרפיק.

השניים הועברו לתחנת המשטרה על ידי כבאים שחילצו אותם, שם הם הגישו את תלונה נגד אנשי הכת. כוחות הכיבוי רצו להעביר אותם למרכז רפואי מקומי לשם קבלת טיפול רפואי, אולם על פי הדיווח באתר מקומי, הם העדיפו להישאר בתחנת המשטרה. "יש להניח כי האחראים ללינץ היו חברים בקהילה היהודית האורתודוכסית לב טהור השוכנת באזור", כך מצוטט באתר.

עוד דווח, כי אנשי הכת גנבו מהכתבים את המצלמות והציוד הנלווה, הכתבים נקשרו לאחד העצים והוכו קשות, רק לאחר זמן מסוים שחבריהם של הכתבים הבינו שהם נעלמו, הם הזעיקו את המשטרה שמצאה אותם כבולים ומוכים.

על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', מתברר שאחד הכתבים שנכבל והוכה, הוא קרוב משפחה של אחד מאנשי הכת שהצליח לערוק ממנה ואנשי הכת עלו על הקשר המשפחתי ולכן הם ביצעו את הלינץ' בו ובחברו.

למרות המעשים והתלונה, לא דווח על עצורים.

קהילת לב טהור לינץ' גואטמלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד