כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
זהות יהודית

ראשי נעם: "המפלגה ממשיכה את חזון הרב קוק"

ראשי מפלגת נעם סיירו אתמול באתרי מורשת מרכזיים של הרב קוק זצ"ל לרגל ציון יום פטירתו ופקדו את קברו: "אהבת ישראל שלמדנו מהרב קוק זצ"ל מחייבת אותנו לקחת אחריות ולא להפקיר"

ראשי נעם: "המפלגה ממשיכה את חזון הרב קוק"
הרב דרור אריה צילום: מתוך הסרטון

ראשי מפלגת נעם הרב דרור אריה ועו"ד אלדד רבינוביץ' ביקרו אתמול (ג') במספר אתרים מרכזיים לרגל יום פטירתו של הרב קוק זצ"ל ג' אלול.

את הבוקר פתחו בתפילה על קברו של הרב זצ"ל אשר מפלגתם וערכיה יושבים על ברכי תורתו.

לאחר התפילה מסר הרב דרור אריה: "אנחנו פה באנו לקברו של הרב זצ"ל, בג' באלול. הפס' אומר בתהילים "לקדושים אשר בארץ המה, ואדירי כל חפצי בם". הקדושה האדירה של הרב שהיה קשור מאוד לארץ, וגם עכשיו כשהוא טמון ברגבי האדמה של הארץ, החפץ שלו משפיע עלינו ואנחנו במפלגת נעם רוצים ללכת לאורו – שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ" הרב סיים ואמר כי: "אנחנו מבקשים מהרב שיתפלל עלינו, שמפלגת נעם תהיה הבשורה של הבחירות הקרובות".

עו"ד אלדד רבינוביץ' הוסיף כי את כל רעיונות המפלגה שאבו מתורת הרב וזוהי שמחייבת את ריצתה של נעם בבחירות הקרובות.

"מהרב למדנו אהבת ישראל אדירה ומידות קדושות וטהורות. אהבת ישראל שלמדנו מהרב מחייבת אותנו לעשות מעשה, לקחת אחריות ולא להפקיר. אנחנו נמצאים תחת מתקפת סייבר נוראית ואיומה על תודעה של העם. מהרב למדנו לא לחשות. מי שמחשה בעת הזאת דם העם כולו בידיו. לכן אנחנו, בעזרת ה', נעשה ונצליח", מסר.

בהמשך היום ביקרו השניים גם בבית הרב קוק בירושלים שם דיברו על מפעל חייו של הרב להקמת עולה של תורה בירושלים. השניים הדגישו את החשיבות בשמירה על חינוך לתורה ומסורת ישראל כבר מגיל צעיר ועל החשיבות במניעת החדרתם של חומרים זרים למערכות החינוך.

משם המשיכו לבית הרב בשכונת נווה צדק ביפו. לאחר הביקור בבית מסר הרב דרור אריה: "כשהרב קוק הגיע לארץ ישראל הוא יסד את הרבנות ביפו. תל אביב שמרה על השבת במרחב הציבורי. הוא אמר לדיזנגוף, אתה תבנה עיר ותדאג שהיא תהיה עיר יהודית. פרנסי העיר, דיזנגוף, ביאליק, ברנר, כולם רצו שתל אביב תהיה עיר יהודית והשבת תשמר במרחב הציבורי. מפלגת נעם תמשיך את חזונו של הרב קוק בשמירה על עם ישראל על תורת ישראל, שמירה על הזהות היהודית ועל מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

הרב קוק מפלגת נעם זהות יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד