י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אין לי בעיה עם שמות עבריים"

קרא לבתו אביבים, אבל חולם על נתניה • צפו

זוג הורים מלבנון שבתם נולדה זמן קצר לאחר התקרית ביישוב אביבים, החליטו לקרוא לילדה על שם היישוב. "בכל פעם בה אקרא לאביבים אזכר בהבטחה של כבודו - הסיד נסראללה" • צפו

קרא לבתו אביבים, אבל חולם על נתניה • צפו
האב הלבנוני צילום: צילום מסך

‏זוג הורים בלבנון שהושפע עמוקות מתגובת ארגון הטרור חיזבאללה בגבול הצפון, החליטו לכנות את ילדתם שנולדה מספר שעות לאחר התגובה על שם היישוב 'אביבים'.

האבא אמר לערוץ הטלוויזיה הלבנוני, כי "בכל פעם בה אקרא לאביבים אזכר בהבטחה של כבודו - הסיד נסראללה", כך מדווח עומרי חיים ב'כאן 11'.

הכתב רועי קייס מדווח, כי האב שקרא לתינוקת שלו 'אביבים' על שם תגובת חיזבאללה, חולם שיום אחד הוא יקרא לתינוקת הבאה שלו 'נתניה' ועוד היד נטויה.

לשאלת הכתבת האם אין לו בעיה עם שמות עבריים ענה האב; "אין לי בעיה איתם אם יש להם מטרה מסוימת שמקבעת ניצחון ומזכירה לנו אירוע טוב מאוד".

כזכור אתמול היה 'פינג-פונג' של מסרים בלבנון: אחרי שאמש בנאומו אמר מנהיג חזבאללה, חסן נסראללה, כי "כל היישובים והכוחות לאורך הגבול יהיו על הכוונת שלנו. תשננו את המשפט הזה: מהיום, אין לנו יותר קווים אדומים", אומר היום ראש ממשלת לבנון, סעד אל-חרירי, כי הקווים האדומים עדיין קיימים וכי ישנה חשיבות להמשיך ולקיים את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם 1701.

עוד הוסיף, כי לבנון הצליחה להכיל את המתיחות הביטחונית האחרונה בזכות צעדים דיפלומטיים וכי יש לשמר את היציבות באזור.

חיזבאללה לבנון חסן נסראללה אביבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד