ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
התפילות עזרו

שבוע לאחר שטבעה, הילדה ביילא שבה לחייך

שבוע לאחר שהילדה ביילא בת מלכה (9) טבעה בבריכה נפרדת בבית שמש ואושפזה במצב קשה, הודות לתפילות הרבות והטיפול הרפואי המסור של רופאי 'הדסה', היא שוחררה ממחלקת טיפול נמרץ ללא נזק מוחי

שבוע לאחר שטבעה, הילדה ביילא שבה לחייך
ילד שוחה בבריכה צילום: pixabay

שבוע בלבד חלף, מאז ילדה חרדית בת 9 תושבת בית שמש טבעה בבריכה ציבורית, נמשתה מקרקעית הבריכה ואושפזה במצב קשה. במהלך השבוע מצבה הולך ומשתפר, היא שבה להכרה מלאה ומצבה מוגדר טוב.

היה זה ביום רביעי שעבר, ילדה ששהתה בבריכה נפרדת במסגרת חופשת הקיץ - בין הזמנים, טבעה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם, שם אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהיא מונשמת ומורדמת במצב קשה.

בני המשפחה ביקשו בשבוע שעבר מגולשי 'בחדרי חרדים', להעתיר בתפילה עבור בתם. "תתפללו לרפואתה של ביילא בת מלכה, שתתעורר במהרה, בבריאות וללא נזקים".

רופאי המחלקה טיפלו בילדה במסירות ובמקצועיות, ואט אט, בקצב מהיר, מצבה הלך והשתפר. אתמול (שלישי), בני המשפחה בישרו כי הודות לטיפול הרפואי של רופאי הדסה ובזכות התפילות, היא כבר חזרה להכרה מלאה ובחסדי שמים לא סובלת משום פגיעה מוחית.

"היא מתפקדת רגיל ומתהלכת, וב"ה יצאה ממחלקת טיפול נמרץ. כעת היא נשארה רק להשגחה במחלקה, ומתכוננת לקראת שחרורה" מסרו בני המשפחה.

מבית החולים הדסה עין כרם אמרו ל'בחדרי חרדים' כי הילדה "שבה להכרה מלאה. מצבה יוצב על ידי צוות היחידה לטיפול נמרץ ילדים וכעת היא מטופלת במחלקת הילדים בבית החולים".

בריכה נפרדת טביעה בבריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד