י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אירוע מזעזע

נער רצח את בני משפחתו בהם בן 6 חודשים

בן 14 מאלבמה הודה כי ירה למוות בחמישה מבני משפחתו בהם אח בן שישה חודשים • בתחילה התקשר למשטרה ודיווח על ירי, אך בהמשך הודה כי ירה והרג את אביו, את אמו החורגת ושלושת אחיו

נער רצח את בני משפחתו בהם בן 6 חודשים
אילוסטרציה צילום: unsplash

נער בן 14 מאלבמה, הודה כי ירה למוות בחמישה מבני משפחתו. הנער בן ה -14, ששמו לא פורסם, התקשר למשטרה כדי לומר ששמע יריות בביתו. בהמשך הודה כי רצח אותם.

שיחת החירום שהגיעה למשטרה ביום שני האחרון, היתה מילד בן 14 באלקמונט, אלבמה, הוא סיפר כי שמע ירי שהגיע מהקומה השניה בבית משפחתו. אולם ביום שלישי התיק עבר תפנית מטרידה: הילד הודה כי ירה והרג את אביו, את אמו החורגת ושלושת אחיו, כך נמסר ממשרד השריף במחוז ליימסטון.

ממחלקת השריף נמסר כי הילד בן ה-14 ששמו לא פורסם, עזר לחוקרים למצוא את האקדח שלדבריו שימש אותו במהלך הירי ולאחר מכן השליך אותו בצד הדרך. הוא הואשם בחמש עבירות של רצח.

מבוגר אחד ושני ילדים מתו בבית, ואילו מבוגר נוסף והילד השלישי נפטרו בבית חולים. האב והאם החורגת זוהו על ידי מחלקת השריף כג'ון סיסק בן ה- 38 ומרי סיסק, בת 35. שמם של החשוד ושלושת האחים, בני 6, 5 ו 6 חודשים, לא פורסמו.

הרשויות לא פורסמו מה היה המניע. לא ברור מי היה הבעלים של האקדח, והאם אנשים אחרים היו בבית בזמן הירי, שאירע סמוך לחצות ביום שני.

רצח אלבמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד