ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על גבי קלפי המשחק

ללא בושה: ארגון השמאל השווה בין חב"ד לחמאס

משחק קלפים שהשיק ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו', כולל קלף עליו מופיע הסבר על ארגון הטרור הרצחני חמאס - בתיאור משווים בארגון את חמאס לתנועת חב"ד

ללא בושה: ארגון השמאל השווה בין חב"ד לחמאס
שליחי חב"ד בפעולה צילום: שימי קוטנר

לפני כחודשיים, לרגל ציון 52 שנה למלחמת ששת הימים, השיק ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' סדרת קלפי משחק, "לציון 52 שנה לכיבוש הישראלי" כלשונם, ובהם מושגי יסוד בסכסוך הישראלי - פלסטיני.

הקלפים נמכרים באתר הרשמי של הארגון במחיר של 15 שקלים, כש'שלום עכשיו' מספרים עליהם כי "לרגל ציון 52 שנות כיבוש 'שלום עכשיו' גאה להשיק מהדורה מיוחדת של קלפי משחק עם מושגי יסוד בסכסוך הישראלי-פלסטיני. דווקא עכשיו, כשהצעת הסיפוח המסוכנת חוזרת לסדר היום ולקראת הבחירות הקרובות, חשוב לצלול אל סוגיות העומק בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ולחשוף את הקלפים שכל אזרח בישראל צריך להכיר".

הפרסום של שלום עכשיו

אולם, ב'חב"ד ניוז' מדווחים היום, כי באחד הקלפים, תחת הכותרת 'חמאס', משווים ב'שלום עכשיו' את חב"ד לארגון הטרור חמאס.

הקלף מעורר הסערה

על הקלף שמספרו 6 עלה, מופיע הסבר על אודות ארגון הטרור הרצחני חמאס, "תנועת ההתנגדות האסלאמית המוגדרת על ידי מדינות רבות, ביניהן ישראל, כארגון טרור. על פי הצהרות פומביות תנועת חמאס מחולקת ל 3 זרועות: זרוע פוליטית מדינית, זרוע צבאית המכונה עז א-דין אל-קסאם, וזרוע אזרחית הפועלת לרווחת הציבור הרחב. חמאס החלה את דרכה כתנועה אזרחית דתית התומכת באוכלוסיות חלשות כדוגמת חב"ד".

שלום עכשיו חב"ד חמאס קלפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד