י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קרב על כל קול

'הליכוד' vs 'עוצמה': "שורפת שתיים וחצי מנדטים"

בליכוד מסירים את כפפות המשי ויוצאים למתקפה חריפה נגד 'עוצמה יהודית' וטוענים שבגללה תקום אחרי הבחירות ממשלת שמאל-ערבים, עקב כך שהיא שורפת שתיים וחצי מנדטים לגוש | ב'עוצמה' מגיבים: "סביבת נתניהו בחרה ללכת לממשלה עם גנץ ולפיד ובלי החרדים ומפלגות הימין"

'הליכוד' vs 'עוצמה': "שורפת שתיים וחצי מנדטים"
בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר על שלט חוצות צילום: Adam Shuldman/Flash90

בדקה ה-90, תנועת 'הליכוד' יוצאת במתקפה על 'עוצמה יהודית' ופועלת לפרישתם מהמירוץ לכנסת ה-22 בטענה שהם טועים ומדומיינים שיעברו את אחוז החסימה, בעוד בפועל הם שורפים כשתיים וחצי מנדטים וגורמים נזק כבד לגוש הימין. ב'עוצמה' יהודית משיבים למתקפה ואומרים כי 'הליכוד' וויתר על הקמת ממשלת ימין לאחר הבחירות.

לדברי גורם בכיר בסיעת 'הליכוד': "לאחר בדיקה מעמיקה של עשרות סקרים שביצע הליכוד בשבועיים האחרונים, ברור לנו מעל לכל ספק ש'עוצמה יהודית' לא עוברת את אחוז החסימה. למעשה היא רחוקה מאוד מאחוז החסימה. 'עוצמה יהודית' שורפת 2 וחצי מנדטים של מצביעי ימין".

בליכוד הוסיפו ואמרו כי "בבחירות כל כך גורליות שבהן גוש הימין בסכנה ושהליכוד נמצא בפער מתחת ללפיד וגנץ, אסור לבזבז קולות. חייבים להצביע רק לליכוד כדי למנוע ממשלת שמאל-ערבים", זהו שינוי מגמה כשעד כה סירבו בליכוד לתקוף את 'עוצמה יהודית' ואף ניסו בדרכים שונות לסייע לה שתצליח לעבור את אחוז החסימה ולהוסיף כוח לגוש הימין.

ב'עוצמה יהודית' מיהרו להגיב להאשמות 'הליכוד' ומסרו כי "הודעת הגורם הבכיר בליכוד, ככל שהוא בכיר וככל שהוא מהליכוד, מוכיחה שבליכוד וויתרו על האופציה של ממשלת ימין והחליטו ללכת לממשלה עם גנץ-לפיד-ליברמן. אנשי הליכוד יודעים שבלי עוצמה יהודית אין רוב לממשלת ימין, ואם מדובר בדיווח נכון, מסתבר שסביבת נתניהו בחרה ללכת לממשלה עם גנץ ולפיד ובלי החרדים ומפלגות הימין".

אם תהיתם, 'עוצמה יהודית' ממשיכה להתמודד, "עוצמה יהודית תתמודד בבחירות ורק ניצחון שלה יחייב הקמת ממשלת ימין", נמסר מטעמה.

הליכוד עוצמה יהודית בחירות 2019 אחוז החסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד