י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על רקע הקמפיין התקשורתי

הגר"ד זעק בכאב: "אבא עם כיפה זה הדתה אצלם"

על רקע הקמפיין שמנהלת התקשורתי נגד כל מה שנוטף ממנו דת, יצא חבר המועצת הגר"ד יוסף בביקורת חריפה גם על שר החינוך שהתרפס והתנצל בפניהם, "הוא התחיל להתנצל. אמר נבדוק את העניין. זה כ"כ כואב" • צפו בדבריו

הגר"ד זעק בכאב: "אבא עם כיפה זה הדתה אצלם"
הרב דוד יוסף בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

במהלך עצרת שהתקיימה בעיר פתח תקווה לרגל ימי הרחמים והסליחות, תקף חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, את מעקרי הדת ואף מתח ביקורת על התנצלותו של שר החינוך.

בדבריו התבטא הגר"ד בחריפות נגד ההסתה שמתחוללת במערכת הבחירות הנוכחית נגד הדת ואף מתח ביקורת על שר החינוך הרב רפי פרץ שנאלץ להתנצל על ציור בספר לימוד בבתי הספר, בו נראה יהודי חובש כיפה.

"היום את הדברים הכי קדושים ויקרים לנו הם מוציאים את זה מחוץ לתחום", אמר הרב יוסף, "הדרת נשים. מה זה הדרת נשים, ריבונו של עולם. עוד מעט הם יאסרו עלינו לעשות עזרת נשים כמו כאן בבית כנסת. זה נהיה כבר כמעט נגד החוק. מה שאצלנו זה קדושה, צניעות, טהרה, שמירת העיניים, אצלם זה הופך להיות נגד החוק. אנחנו לא צריכים להתנצל רבותי. זה מה שכואב לי". אמר הגר"ד ותקף את התקשורת.

"אני שומע השבוע שראיינו את שר החינוך בתקשורת שהוא יהודי מאד נחמד. ראיינו אותו שחילקו בבתי ספר ספר לימודים שהיה שם ציור, ובציור היה אבא אמא וילדים. היו כמה דברים לא בסדר לציור הזה לטענתם. שומו שמיים, האבא היה עם כיפה. זה הדתה אצלם. מראים לילדים חילונים ציור של אבא עם כיפה. דבר שני שהפריע להם, למה היה אבא ואמא ולא אבא ואבא. והוא התחיל להתנצל. אמר נבדוק את העניין. זה כ"כ כואב", זעק הגר"ד.

"ריבנו של עולם, צריך להשיב להם מנה אפיים. לאן הגענו. אתם עושים חוקים פתאום, ומי שלא מתיישר עם החוקים שלהם הוא הופך להיות כאילו הוא המשונה, צוחקים עליו, מבזים אותו. ריבונו של עולם, יש לנו עולם נורמלי עולם מסודר ולהם יש עולם לא נורמלי וכ"כ כואב להם להפריע לנו".

"אתם רוצים לכפות עלינו" זעק חבר המועצת והוסיף, "נשים דתיות לא רוצים תערובת ואתם באים אומרים אנחנו פוגעים בנשים. תשאלו את הנשים. הם לא רוצים תערובת. ואנחנו צריכים להתנצל?!", כך הגר"ד יוסף בכאב.

הרב דוד יוסף הדתה רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד